تراکتور در آزمون پایداری و بی ثباتی / «توسعه» کلمات عجیب برای پرشورها


ساعت: 20:16
تاریخ انتشار: 1390/03/21
کد خبر: 1855194

تراکتورسازی پس از پایان مسابقات لیگ برتر باز هم در آزمون ثبات و بی ثباتی قرار گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنایی، مذاکرات باشگاه تراکتورسازی و ارطغرل ساغلام با وجود اینکه این مذاکرات ادامه دارد، هنوز به نتیجه قطعی نرسیده است، اما با باز شدن گزینه های دیگر حس تغییر به وجود می آید نه تمدید قرارداد. با سرمربی ترکیه ای

با این حال پس از نتایج نسبتا خوب تراکتورسازی در هفته های اخیر در لیگ برتر که آرامش را به این تیم پرطرفدار بازگرداند، انتظار می رفت کارکنان تراکتورسازی با تثبیت حضور کادرفنی گام بلندی برای فصل آینده بردارند اما هنوز این اتفاق منجر به این اتفاق نشده است.

یک داستان تکراری در تراکتور زنوزی، جایی که تیم پرشور محبوب برای تغییر در 4 فصل گذشته در پایان مسابقه مقصر بود. البته این تغییرات هیچ وقت پایدار نبود و مربیان جدید خیلی زود چمدان های خود را بستند و تیم را ترک کردند.

به جز فصل گذشته که فیروز کریمی پس از تغییرات ناموفق و جزئی روی نیمکت تراکتورسازی بازداشت شد، این تیم معمولا فصل جدید را با ترکیبی جدید آغاز می کرد و همیشه گزارش بی ثباتی داشت.

در این میان نکته مهم این است که انتخاب سرمربیان در تراکتور هر زمان که مورد پسند نبوده و به عبارتی خواسته هواداران را برآورده نکرده است، این به اصطلاح. مربیان به اصطلاح را ندیده اند از تبریز!

حالا تراکتور زنوزی در آغاز پنجمین فصل خود بار دیگر در آزمون ثبات و بی ثباتی قرار گرفته است و باید دید آیا مدیران این تیم از اتفاقات سال های اخیر درس گرفته اند و از تجربیات خود استفاده می کنند یا خیر. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید