ساپینتو دیگر به این دو ستاره استقلال اعتماد ندارد

ساپینتو دیگر به این دو ستاره استقلال اعتماد ندارد

سجاد شهبازاده و جعفر سلمانی هافبک مهاجم و مهاجم استقلال که از هفته های اول تا سوم دقایق بازی های استقلالی ها را بازی می کردند، در چهارمین بازی با شرایط متفاوتی روبرو شدند.

جعفر سلمانی، هافبک هجومی استقلال خوزستان که فصل گذشته جزو بازیکنان مورد اعتماد فرهاد مجیدی بود، در اولین بازی استقلال مقابل سپاهان 77 دقیقه حضور داشت اما آرمان رمضانی جایگزین او شد و از این تیم جدا شد. او در دیدار مقابل ملوان از ابتدا در ترکیب استقلال شروع کرد اما در ابتدای نیمه دوم جای خود را به ابوالفضل جلالی داد تا جناح چپ استقلال (که از همان منطقه تک گل ملوان ایجاد شده بود) را تقویت کند.

سلمانی در سومین بازی خود برای استقلال، بیش از 8 دقیقه فرصت حضور در زمین را نداشت تا جایگزین صالح حردانی در دفاع راست (!) مقابل مس کرمان شود. این شرایط نشان داد که سلمانی نتوانست اعتماد سرمربی پرتغالی استقلال را جلب کند. این بی اعتمادی به جایی رسید که این بازیکن در آخرین دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان حتی یک دقیقه هم در ترکیب استقلال به میدان نرفت. جعفر سلمانی در این میان متولد شهر شادقان استان خوزستان است و سال ها در تیم صنعت نفت آبادان بازی کرده و به خوبی با شرایط بازی در آب و هوای گرم این منطقه آشناست.

یکی دیگر از بازیکنان استقلال که از این تیم جدا شد سجاد شهبازادا است. این بازیکن در سه بازی ابتدایی استقلال مقابل سپاهان، ملوان و مس کرمان از ابتدا در ترکیب این تیم به میدان رفت اما در آخرین بازی مقابل نفت مسجد سلیمان تنها 8 دقیقه در زمین بازی داشت. ترکیب شده

با توجه به روند بازی ها و آشنایی سرمربی پرتغالی با شاگردان استقلال، باید به وضوح شاهد تغییراتی در ترکیب استقلال در بازی هفته پنجم باشیم. تا پیش از این این دو بازیکن که به نظر می رسید ساپینتو روی آنها حساب ویژه ای باز کرده بود از دایره بازیکنان اصلی حاضر در تیم استقلال خارج شدند.

لازم به ذکر است؛ این دو بازیکن در فصل قبل جزو ستاره های سپاهان و استقلال بودند اما بین فصل قبل و فصل جاری با افت مواجه شدند. تیم استقلال روز سه شنبه هفته جاری از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی میزبان تیم پیکان است.

دیدگاهتان را بنویسید