سبک زندگی حضرت فاطمه (سلام الله علیها) رمز حفظ بنیان خانواده است.


ساعت: 12:07
تاریخ ارسال: 10/03/1401
کد خبر: 1919487

آقایی گفت: سیره حضرت فاطمه(س) جاذبه های کاذب و پوچ سبک زندگی غربی را خنثی می کند و نهاد خانواده را تقویت می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سحر آقایی معلم مدرسه در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: سبک زندگی حضرت فاطمه (سلام الله علیها) نیاز جامعه امروزی است.

وی ادامه داد: حضرت فاطمه (س) مطیع امام زمان خود بود و در همه امور زندگی امام را اصل قرار می داد و اگر می خواستند کاری بکنند ابتدا به ولایت می اندیشیدند، چه ولی عهد. جامعه از آن است آیا از کار من راضی هستید؟

آقایی افزود: امروز در عصری زندگی می کنیم که دشمن جنگ نرم خود را با دین ابتدا با حجاب و سپس با ولی جامعه هدایت کرده است و تنها راه نجات از هجمه های دشمنان علم و ایمان است.

این معلم تصریح کرد: ایمان بسیاری از مردم در عصر غیبت ضعیف می شود زیرا دشمن از جنگ روایات برای تبدیل حق به باطل، ارزش مقابل و جایگاه شهید و جلاد استفاده می کند.

وی بیان کرد: امام زمان ما و روزگار ما در عصر حاضر بسیار غریب شده است به طوری که اگر از نسل جوان در مورد 12 یار بپرسیم بسیاری از آنها امام زمان خود را نمی شناسند.

آقایی ادامه داد: امام صادق (ع) فرمودند: «امام زمان (عج) در میان ما زندگی می کند، امام را می بینیم ولی نمی شناسیم» اما در هیاهوی عصر حاضر اینقدر درگیر زندگی روزمره شده ایم. که از دوست دوازدهم غافل شده ایم .

این معلم با بیان اینکه رعایت ولایت یک اصل اساسی در سیره فاطمی است، افزود: جوانان برای سعادت دنیوی و عاقبت به خیری اخروی این نوع سبک را در زندگی خود یک اصل قرار دهند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه (س) مادر امت اسلامی است و اگر از این بانوی بزرگوار در تمام شئون زندگی خود الگو باشیم، قطعاً فریب جذابیت‌های دروغین و پوچ و بیهوده‌ای را نمی‌خوریم. سبک زندگی غربی در عصر تکنولوژی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید