ستاد نوروزی کیش از 24 اسفند آماده پذیرش گردشگران نوروزی است.

رحیم سرهنگ در چهارمین جلسه ستاد هماهنگی خدمات گردشگری نوروزی که روز سه شنبه ۲۴ اسفندماه در محل سالن جلسات این سازمان برگزار شد. وی بر سه اصل کیفیت، ایمنی و سرعت خدمات رسانی به گردشگران نوروزی کیش تاکید کرد.

وی با اشاره به تردد تعداد زیادی از هموطنان با خودروی شخصی و دریایی، به سامانه نوبت دهی که از سال گذشته در منطقه بندری کیش ایجاد شد و پیش بینی های لازم برای استفاده از کشتی های استاندارد برای حمل وسایل نقلیه و … اشاره کرد. کشتی های بزرگ در شرایط آب و هوای بد را به من یادآوری کن.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: تمهیدات لازم برای اسکان مناسب گردشگران در مبادی ورودی انجام شده است. وی خاطرنشان کرد: به منظور تسهیل در تردد و افزایش تعداد شناورهای استاندارد در حوزه مسافربری و خودروسازی برنامه ریزی شده است تا امسال مشکلی نداشته باشیم.

«سرهنگی» با تاکید بر ارائه خدمات با کیفیت در کمپ های گردشگری و پیش بینی های لازم برای اطلاع رسانی به موقع به گردشگران از جمله در شرایط نامساعد جوی و همچنین نصب تابلوهای اطلاع رسانی و پوشش خبری مناسب، اظهار داشت: همکاری و تعامل همه ایام نوروز. کمیته های ستادی ضامن رضایت گردشگران هستند، لذا با بسیج تمامی امکانات و برنامه ریزی هایی که از ماه های گذشته شکل گرفته است. زمینه ثبت خاطره ای ماندگار را برای گردشگران کیش فراهم کنید.

وی برنامه ریزی و هماهنگی در خصوص تامین و کنترل قیمت بلیت هواپیما را یکی از مهم ترین عوامل رضایت گردشگران عنوان کرد و افزود: به منظور سنجش میزان رضایت گردشگران از خدمات ارائه شده در کیش، نظرسنجی در این خصوص انجام می شود. عزیمت، خروج.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر همکاری و تعامل تمامی کمیته ها تاکید کرد و دستورات لازم را در خصوص اجرای اقدامات لازم برای تامین نیازهای عمومی مردم و نظارت بر قیمت ها صادر کرد.

برنامه ریزی تامین دارو و رسیدگی به پذیرش بیماران در بیمارستان در ایام نوروز و همکاری بیمارستان و هلال احمر در ایجاد محل موقت پذیرش بیماران سرپایی، حضور پزشک در کمپ های اسکان، برنامه ریزی برای برگزاری مختلف و برنامه های مفرح و برنامه ریزی و هماهنگی برای کنترل تردد به دلیل تردد خودروهای ورودی و همچنین ذخیره سازی آرد، سوخت و آب از دیگر موارد مورد تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بود.

لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه هر یک از روسای کمیته های مختلف ستاد هماهنگی دفتر گردشگری نوروزی کیش گزارشی از اقدامات انجام شده قرائت کردند.