هرمزگان آماده پذیرایی و خدمت رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی می باشد


ساعت: 12:25
تاریخ انتشار: 14/29/1400
کد خبر: 1816743

دوستی گفت: استان هرمزگان و مردم نجیب و دلسوز این استان و همه مسئولان آماده استقبال، میزبانی و ارائه خدمات مستمر به گردشگران و مسافران نوروزی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; مهدی دوستی در آستانه سال جدید با استقبال از فرا رسیدن نوروز 1401 گفت: در آستانه آغاز سال جدید و افزایش حجم سفر نوروزی به هرمزگان، حجم ترافیک جاده ای افزایش می یابد. .

وی افزود: در این راستا از تمامی هموطنان عزیزی که قصد سفر و گذراندن تعطیلات خود را در استان هرمزگان دارند تقاضا دارم به شوراهای ترافیکی توجه ویژه داشته باشند.

استاندار هرمزگان گفت: بر اساس پیش بینی انجام شده حجم قابل توجهی سفر به هرمزگان وجود دارد و به همین دلیل احتمال ازدحام و ترافیک در مسیرهای منتهی به این استان دور از ذهن نیست، لذا مسافران و گردشگران درخواست می کنند تا صدر در مسیر باید رانندگی کند تا در شب سال نو شاهد خطرات جاده‌ها، تصادفات و حوادث تلخ نباشیم.

وی با تاکید بر اینکه پلیس راهور در تمامی محورهای مواصلاتی استان حضور دارد و در راستای تامین امنیت مسیرها و راهنمایی مسافران تلاش می کند، خاطرنشان کرد: از مردم شریف کشور می خواهیم با پلیس همکاری کامل داشته باشند تا نوروز عاری از هرگونه حادثه باشد. تصادفات و موارد مرگ ناشی از تصادفات. «بیایید باشیم.

مهندس دوستی گفت: وزارت کشور در راستای ارتقای سطح آگاهی عمومی و رعایت نکات ایمنی هنگام رانندگی در نوروز، شعار همگانی «ایمن رانندگی کنید، سالم بمانید» را نیز در نظر گرفته است که به هموطنان توصیه می کند به این شعار مهم پایبند بوده و به آن عمل کنند.

استاندار هرمزگان ادامه داد: استان هرمزگان و مردم نجیب و دلسوز این استان و همه مسئولان آماده استقبال، میزبانی و ارائه خدمات مستمر به گردشگران و مسافران نوروزی هستند و امیدواریم با همکاری مردم نوروزی به یاد ماندنی داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید