ستاره تیم ملی سپاهان در چهارراه پرسپولیس و استقلال

ستاره تیم ملی سپاهان در چهارراه پرسپولیس و استقلال

با شروع نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران، تمامی تیم های لیگ برتری به ویژه تیم های رقیب در تلاش برای تقویت ترکیب خود هستند و در این بین بازیکنان از چندین باشگاه رده بالا نیز پیشنهاد دریافت کرده اند.

یکی از این بازیکنان، یاسین سلمانی، هافبک فصل گذشته سپاهان است که پس از پایان قراردادش در پایان فصل گذشته از گلدن پوشان جدا شد و مورد توجه چند باشگاه لیگ برتری از جمله استقلال و پرسپولیس قرار گرفت. . هافبک تیم سپاهان و کاپیتان تیم امید در داستان جدید خود ماجرای پیوستن به پرسپولیس را با قلب قرمز تقویت کردند. در ادامه اشاره شد که این بازیکن هفته گذشته مذاکراتی با مدیران پرسپولیس داشته و گفته می شود توافق خوبی با قرمزها داشته است. باید گفت اگر اتفاق خاصی نیفتد، یاسین سلمانی هفته آینده با حضور در پرسپولیس رسما قراردادش را با این تیم امضا خواهد کرد.

در یکی دو روز گذشته ناگهان صفحه برگشت! خبرگزاری های مختلف از توافق اولیه یاسین سلمانی با استقلال خبر دادند. مذاکرات نکونام با ستاره فوتبال ایران به ثمر نشسته و به نظر می رسد یاسین سلمانی در اوج پرسپولیس رویای پوشیدن پیراهن استقلال را دارد. در روزهای اخیر مذاکراتی با این بازیکن صورت گرفته که روند مثبتی داشته و به نظر می رسد اگر مشکل خاصی پیش نیاید، هافبک سابق سپاهان آبی پوشان خواهد شد. عجیب اینکه مدیر برنامه های این بازیکن با اختلاف زیادی قیمت را افزایش داد و همین امر باعث شد تا قرمزها از جذب هافبک فصل گذشته سپاهان جلوگیری کنند.

شایعات از قرارداد سلمانی با آبی ها حکایت دارد و به احتمال زیاد فصل آینده کاپیتان تیم ملی امید را در ترکیب استقلال خواهیم دید اما نه با قیمتی بالاتر از پرسپولیس! ظاهرا مدیر برنامه های یاسین سلمانی از برخورد بازیکنان پرسپولیس گلایه کرده و قصد دارد کاپیتان تیم امید را استقلالی کند اما ماجرا فرق می کند.

یاسین سلمانی کاپیتان تیم امید که در سپاهان شماره 8 را بر تن کرد و عملکرد خوبی داشت، به یکباره به دلیل مصدومیت از اوج سقوط کرد. هافبک گرگانی سپاهان اما همزمان تصمیم گرفت به یکی از دو تیم بزرگ پایتخت برود تا شانس خود را برای رسیدن به پیراهن تیم ملی افزایش دهد.

شاگرد قدیمی مهدی مهدوی کیا که قرار بود به بوندسلیگا برود، در ایران ماند و حالا باید به تیمی برود که در فیکس بین دو تیم استقلال و پرسپولیس بازی کند. گفته می شود با توجه به حضور سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی و حتی وحید امیری در پرسپولیس، یاسین سلمانی شانس کمتری برای فیکس شدن دارد اما در استقلال ماجرا کمی متفاوت است.

یاسین سلمانی می تواند در ترکیب جواد نکونام فیکس حضور داشته باشد و به عنوان وینگر یا هافبک هجومی در ترکیب اصلی بازی کند. در واقع این سوال اصلی این بمب نقل و انتقالات جوان برای انتخاب تیم بعدی اش است.

دیدگاهتان را بنویسید