ستاره خارجی به دنبال بازگشت به استقلال است

ستاره خارجی به دنبال بازگشت به استقلال است

هروژه میلیچ بازیکن کروات و اسبق استقلال مهمان افتخاری برنامه شب فوتبال بود. وی در ابتدای صحبت های خود درباره مشکلاتی که با کادرفنی سابق داشت، گفت: زمانی که آقای فکری حضور داشت، با مربی و مدیریت مشکل داشتیم. از باشگاه خارج شدم اما وقتی آقای مجیدی برگشت با من تماس گرفتند و گفتم بله، «منصرف شدم و برگشتم.

وی در خصوص ریشه این مشکلات گفت: بحث فنی برای کادرفنی مطرح شد و درخواست هایی از آنها داشتم که از نظر تاکتیکی برای تیم مفید باشم اما به توافق نرسیدیم. مشکل من با مدیریت، قول آنها بود. از آنها فقط وعده پرداخت و مشکلات دیگر شنیدم که هیچ کدام محقق نشد.

میلیچ در مورد اینکه آیا می‌خواهد در ترکیب اصلی حضور داشته باشد، گفت: قطعاً نه. انگیزه خوب و مثبتی از کادرفنی دریافت نکردیم. نه تنها من، شیخ دیابه هم چنین بود. هر دوی ما احساس بدی داشتیم که برای تیم سازنده نبودیم. هر چقدر برای کمک به تیم تلاش کردیم، انگیزه مثبت و رضایت کادرفنی دریافت نکردیم. ما همچنین از همه جا استدلال های منفی شنیدیم و این ما را ناامید کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازی های این فصل استقلال را دنبال می کند یا خیر، پاسخ داد: بله، مسابقات را دنبال می کنم. امروز هم مثل فصل قبل که در دقایق پایانی و در ضربات ایستگاهی گل خوردیم، گل خوردیم. اما شروع بسیار خوبی بود. 3 برد در 4 بازی و 10 امتیاز. با برتری وارد فیفا دی شدیم. تبریک می گویم و مطمئنم فرهاد مجیدی می تواند موفق باشد و عملکرد خوبی داشته باشد. من گابریل پین را ندیده ام، اما مطمئنم که او کارش را خوب انجام می دهد. دستیار ایرانی او صالح مصطفوی هم کمک خوبی است و می تواند کمک زیادی به تیم کند. بازی با ذوب آهن و تراکتورسازی را کامل تماشا کردم اما بازی با فجر را تا 60 دقیقه دیدم.

بازیکن سابق استقلال در پاسخ به اینکه بسته ای با پیشنهاد از این تیم دریافت کرده است، گفت: بله، من دوست صمیمی هستم که در ایران هستم. او دو بار به باشگاه سفر کرده و دو جلسه و گفتگو در این خصوص داشته است، اما توافقی حاصل نشده است، “هیچ تشریفاتی انجام نشده و نامه ای برای من ارسال نشده است. می دانم که تیم مدیریت جدید برای باشگاه سخت کار می کند. و تا الان کار بزرگی انجام داده ام اما هنوز هیچ اتفاقی در مورد من نیفتاده و طبق قول قبلی منتظرم و نمی خواهم هواداران استقلال با من قهر کنند اما به من هم این حق را می دهند که صادق باشم. مثل همیشه با آنها و شاید در جایی صبرم تمام شود و متاسفانه برخلاف میلم باید پرونده را به فیفا ببرم.

وی با اشاره به احتمال شکایت از استقلال گفت: بله احتمالش زیاد است و ممکن است هفته آینده اتفاق بیفتد. تاکنون پاسخ آنها به من این بوده است که اولویت های دیگری دارند و به این مسائل می پردازند. اما فکر نمی کنم بیش از 20 دقیقه طول کشید تا به توافق برسم. تا الان 20 دقیقه منتظرش بودم.

میلیچ در پاسخ به این سوال که آیا توافقی حاصل خواهد شد، گفت: البته این موضوع را مطرح کرده ام که با باشگاه کنار بیایم و تخفیف بدهم. این موضوع با باشگاه نیز در میان گذاشته شد. بعد به آنها می گویم من چه می خواهم حساب کنید، قبول نمی کنند.

وی گفت: نمی خواهم در مورد اعداد و ارقام صحبت کنم، اما باشگاه به خوبی از جنایات و پاداش ها مطلع است، اما فعلا به بهانه های مختلف از این کار خودداری می کنند. تا جایی که توانستم فهمیدم و با باشگاه کنار آمدم. من با تیم ادامه دادم و آنها نشان دادند که می خواهند با من موافق باشند، اما عملا هیچ اتفاقی نمی افتد و شاید در نهایت مجبور شوم به فیفا بروم و کمک بخواهم.

مدافع سابق استقلال در پایان گفت: فقط می خواهم به همه دوستانم در ایران و تیم ملی از جمله دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم تبریک بگویم. امیدوارم آنها مقابل لبنان و سوریه عملکرد خوبی داشته باشند زیرا نتایج استثنایی کسب کرده اند. من هم به تک تک هواداران استقلال به خاطر لطفشان تبریک می گویم و امیدوارم امسال به قهرمانی برسیم. من فقط خودم را بازیکن سابق استقلال نمی دانم و همیشه خودم را هوادار استقلال می دانم و شاید روزی به عنوان مربی برگردم و با این دو تیم قهرمان شوم.

دیدگاهتان را بنویسید