ساپینتو برای استقلال دنبال این ستاره خارجی رفت

ساپینتو برای استقلال دنبال این ستاره خارجی رفت

در پایان دیدار آلومینیوم اراک و استقلال که با نتیجه یک بر صفر به سود آبی ها به پایان رسید، رجاییان، مدیرعامل باشگاه میزبان مدعی شد که سرمربی استقلال با زاپاتا در مورد فصل آینده صحبت کرده است. از او خواست تا فصل آینده پیراهن آبی پوشان را بپوشد

این ادعا پیش از این از سوی باشگاه تراکتورسازی مطرح شده بود که ریکاردو ساپینتو برای جذب ریکاردو آلوز با این بازیکن صحبت کرده است. سرمربی استقلال در ابتدای فصل شخصا با باشگاه سانتا کلارا درباره جذب محمد محبی صحبت کرد و در نهایت این بازیکن را به تهران آورد.

صحبت های ریکاردو ساپینتو با زاپاتا درباره حضور این بازیکن در جمع آبی ها با استقبال جالب هواداران استقلال همراه شد. هواداران استقلال در فضای مجازی به ریکاردو ساپینتو نوشتند اندافرین که هنوز مشخص نیست فصل آینده در استقلال خواهد بود یا خیر اما از هم اکنون به دنبال تقویت آبی پوشان است. قرارداد ریکاردو ساپینتو با استقلال یک ساله است و اخیرا شایعاتی مبنی بر علاقه وی به الغرافه قطر شنیده می شود.

اگر این مذاکره درست باشد، می توان برداشت دیگری ایجاد کرد. ریکاردو ساپینتو خواهان ماندن در استقلال است و از هم اکنون به دنبال جذب بازیکن باکیفیتی برای جانشینی محمد محبی و مهدی کایدی است، یکی از گزینه های خوب زاپاتا است. محمد محبی و مهدی کایدی هر دو به صورت قرضی هستند و ممکن است در ابتدای فصل آینده این تیم را ترک کنند. مخصوصا محمد محبی و اگر آنها بروند، اگر بازیکن خوبی جایگزین شود، تاثیری در تیم نخواهد داشت. گفته می شود حتی در صورت ماندن محمد محبی و مهدی کایدی، ریکاردو ساپینتو بر آوردن زاپاتا اصرار دارد و می تواند از او در بالای خط حمله استفاده کند.

ریکاردو ساپینتو به دلیل تحمل مشکلات مالی استقلالی ها در آن روزهای سخت و تلاش برای قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی به طرز جالبی در بین هواداران استقلال محبوب شد و این ممکن است باعث شود در تصمیم خود تجدید نظر کند و تصمیم خود را برای حضور در جام حذفی رها کند. لیگ ستارگان قطر قرارداد خود را با استقلالی ها تمدید می کند. همچنین قرارداد او با استقلالی ها جالب است. قرارداد فصل جاری او با استقلال 600 هزار دلار است و قطعاً این قرارداد در فصل آینده افزایش خواهد یافت.

دیدگاهتان را بنویسید