ستاره خوش اخلاق پرسپولیس به سیم زد; هشدار جدی به وزیر ورزش

ستاره خوش اخلاق پرسپولیس به سیم زد;  هشدار جدی به وزیر ورزش

وحید امیری ستاره بی چون و چرای فوتبال ما در ماه های اخیر بوده است. وحید هم در تیم ملی و هم در پرسپولیس نمایش های بسیار خوبی داشت و مثل همیشه موثر عمل کرد. امیری در بازی پرسپولیس مقابل هواداران به عنوان دفاع چپ بازی را آغاز کرد اما در ادامه با مصدومیت ترابی به پست تخصصی خود یعنی هافبک چپ رفت و عملکرد خوبی داشت. وحید اگرچه از عملکرد پرسپولیس راضی بود اما از اینکه نتوانستند 3 امتیاز این بازی خانگی را بگیرند به شدت ناراحت بود. مصاحبه خبر ورزشی با ستاره خوش اخلاق پرسپولیس را در ادامه می خوانید.

بازی مقابل هواداران را چگونه دیدی؟

فکر می کنم خیلی خوب بازی کردیم و موقعیت های زیادی داشتیم، اما متاسفانه به دلیل بی دقتی و بدشانسی نتوانستیم بیش از دو بار از موقعیت هایمان استفاده کنیم و این بازی خانگی را ببریم. از این بابت ناراحتم چون نباید به این راحتی امتیازات را از دست بدهیم. تبریک به تیم هوادار و کادر فنی اش و خسته نباشید. آنها هم سخت کار می کنند و می خواهند برای اولین سال خود در لیگ برتر بمانند. با این حال باید این بازی خانگی را می بردیم و حیف شد که 2 امتیاز را از دست دادیم.

اتفاقا یحیی گل محمدی هم بعد از بازی ناراحت بود که تیمش موقعیت های زیادی را از دست داد و به نوعی گلایه کرد.

خب آقا یحیی درست میگه. 2 اشتباهی که نباید اتفاق می افتاد را انجام دادیم اما باز هم موقعیت های زیادی داشتیم که می توانست ما را به گل های بیشتر و البته 3 امتیاز برساند اما این اتفاق نیفتاد.

درباره داوری چه می گویید؟

اول از همه باید بگویم که علی صفایی را خیلی دوست دارم و یکی از داوران خوب فوتبال ایران است. اما فکر می کنم هوادار در گل دوم اشتباه کرد. حتی از خود هوادار هم شنیدم که اعلام کرد توپ در دستش است. همه اینها درست است و اشتباهات داوری هم وجود داشت، اما خودمان نباید به راحتی موقعیت هایمان را در یک مسابقه از دست بدهیم. ما باید فرصت طلب باشیم و به راحتی گل بزنیم تا با آرامش بازی کنیم و هواداران ما بتوانند بازی تیم محبوب خود را با خیالی آسوده از تلویزیون تماشا کنند. به تیمم بابت عملکرد خوب و اصلاح وضعیت کلی گل تبریک می گویم و خسته نباشید، اما باید بیشتر تلاش کنیم و سعی کنیم در بازی خانگی به این راحتی امتیاز از دست ندهیم.

به نظر می رسد وضعیت بد مالی و مدیریتی پرسپولیس همچنان پایدار است و شاهد بودیم که رادو نیز از ایران رفته است. منظورت چیه؟

خب، فکر می کنم سرمربی در این مورد صحبت می کند. وزیر محترم ورزش باید هر چه زودتر تکلیف باشگاه پرسپولیس و وضعیت مدیریتی را مشخص کند. باشگاه مثل یک هرم باقی مانده است، اما هرم ما در حال حاضر هیچ قله ای ندارد و معلوم نیست مدیرعامل کیست. باید با آرامش کار کنیم اما متاسفانه اینطور نیست. خود صدری هم نمی داند که فردا مسئولیتش را بر عهده می گیرد یا فرد دیگری جایگزین او می شود. این بلاتکلیفی به پرسپولیس ضربه می زند و اصلا خوب نیست. امیدوارم وزیر ورزش هر چه زودتر تصمیم بگیرد و تکلیف را روشن کند. اگر می خواهند صدری را مدیرعامل کنند باید خوب قضاوت کنند تا بداند. اگر مدیر جدیدی بیاورند، خواهند آمد. این بار باخت به تیم بزرگی مثل پرسپولیس می رسد. ما نماینده ایران هستیم و تا چند ماه دیگر در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می کنیم. لطفا هر چه زودتر تکلیف پرسپولیس را روشن کنید. به هر حال تیم ما میلیون ها هوادار دارد و ما به عنوان بازیکن تیم و کادرفنی باید پاسخگوی آنها باشیم. باز هم این مشکلات ضربه سنگینی به پرسپولیس زد.

کمبود هواداران چطور؟

این یکی دیگر از مشکلات ماست. هر هفته شنیده می شود که هواداران هفته آینده به ورزشگاه می آیند اما خبری نیست. ما به راحتی امتیاز میزبانی را از دست می دهیم و این به ضرر ماست. فکر می‌کنم وقتی میزبانی پرسپولیس تمام می‌شود، می‌گویند هواداران آزاد هستند که وارد ورزشگاه شوند. در همه جای دنیا این اتفاق افتاده و تماشاگران به ورزشگاه می روند اما متاسفانه در ایران همه تصمیم نگرفته اند و معلوم نیست چه اتفاقی می افتد. فقط امیدوارم این موضوع هر چه زودتر تمام شود و تماشاگران بتوانند به ورزشگاه بیایند.

در پرسپولیس پست بازی شما مدام در حال تغییر است، مشکلی از این بابت دارید؟

نه، جایی بازی می کنم که کادرفنی فکر می کند خوب است و در خدمت پرسپولیس هستم.

دیدگاهتان را بنویسید