ستاره منچسترسیتی پس از دزدی مجروح شد / عکس

کانسلو روز پنجشنبه عکسی از صورت زخمی خود را در استوری خود در اینستاگرام منتشر کرد و مدعی شد که این اتفاق در یک حمله رخ داده است.

مدافع پرتغالی مشخص نکرد که این حمله در کجا و در چه شرایطی رخ داده است، اما سیتی بعداً اعلام کرد که سرقتی از خانه او صورت گرفته است.

تصویری که این بازیکن 27 ساله منتظرش بود، زخم عمیقی را در بالای چشم راستش نشان می‌داد و می‌نویسد: «متاسفانه امروز توسط چهار ترسو مورد ضرب و شتم قرار گرفتم که به من صدمه زدند و قصد داشتند به خانواده‌ام آسیب برسانند. وقتی در چنین موقعیتی مقاومت می کنید، این اتفاق می افتد».

او گفت: «نمی دانم چگونه افرادی با این میزان ظلم و شیطنت وجود دارند. مهمترین چیز برای من خانواده ام هستند و خوشبختانه شرایط خوبی دارند. پس از بسیاری از موانع در زندگی، این یکی دیگر از مشکلاتی است که بر آن غلبه کردم. “قوی و قوی، مثل همیشه.”

در بیانیه باشگاه سیتی اواخر پنجشنبه شب آمده است: «ما از اینکه متوجه شدیم ژائو کونسیچ و خانواده‌اش در خانه‌شان مورد سرقت قرار گرفته‌اند، شوکه شده‌ایم که طی آن Conceiç.o مورد ضرب و شتم قرار گرفت. ژائو و خانواده‌اش مسئول باشگاه هستند و او به پلیس کمک می‌کند تا اتفاقی که افتاده را بررسی کند.»

کونسیچ بودو چهارشنبه شب در پیروزی 0-1 سیتی مقابل برنلی 90 دقیقه در زمین بود و عملکرد خوبی نیز داشت.

ستاره منچسترسیتی پس از دزدی مجروح شد / عکس

دیدگاهتان را بنویسید