ستاره پرسپولیس بازار نقل و انتقالات را به هم ریخت

ستاره پرسپولیس بازار نقل و انتقالات را به هم ریخت

سیامک نعمتی پس از 6 فصل حضور در پرسپولیس و کسب 12 عنوان قهرمانی در لیگ با این تیم، اکنون به پایان راه خود با سره پوشان رسیده و در فصل آینده در لیست یحیی گل محمدی نخواهد بود.

نعمتی که در فصل هفدهم یکی از ستاره های نقل و انتقالات بود، توسط برانکو ایوانکوویچ از پیکان به جمع پالش پوهسان اضافه شد و در دوران حضورش در این تیم اتفاقات خاصی را با تلخی و شیرینی خود تجربه کرد. از گلزنی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و اولین صعود به فینال تا اخراج در بازی رفت فینال در سال 2018. از بازی در پست های مختلف در روزهایی که این تیم به دلیل نداشتن بازیکن بدون بازیکن محرومیت از نقل و انتقالات و در نهایت پایان یک ماجراجویی شش ساله با پیراهن شماره 88.

نعمتی روز گذشته با حضور در باشگاه پرسپولیس رسما اعلام کرد که می تواند به نمایندگی از تیم آینده خود مراحل تسویه حساب و رضایت نامه خود را طی کند.

در روزهایی که بازار نقل و انتقالات با حضور تیم های رقابتی برای فصل آینده داغ می شود، سیامک نعمتی نیز به جمع افرادی اضافه شد که پس از پایان همکاری خود با پرسپولیس، مقصد بعدی لیگ خود را انتخاب خواهند کرد. نعمتی که در فصل گذشته زمستانی در آستانه جدایی از پرسپولیس قرار داشت و چند تیم مدعی را به عنوان خواستگار خود می دید، حالا دوباره کوره نقل و انتقالات را داغ کرده و باید دید در بین سران جدول و مدعیان چه تصمیمی خواهد گرفت. فصل بعد

دیدگاهتان را بنویسید