ستاره پرسپولیس قصد دارد خاطرات خوب را تکرار کند

ستاره پرسپولیس قصد دارد خاطرات خوب را تکرار کند

احمد نورالهی یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در سال های اخیر بوده است. احمد نور به پرسپولیس صعود کرد و به تیم ملی رسید اما قبل از شروع لیگ بیست و یکم با پیشنهاد عالی فوتبال امارات روبه رو شد و راهی تیم شباب الاهلی شد. شرایط سال قبل برای احمد چندان خوب نبود و حتی شایعاتی مبنی بر بازگشت او به پرسپولیس به گوش می رسید.

با این حال، شرایط نوراللهی در این فصل بسیار بهتر شده است و او به یکی از اعضای اصلی تیم لئوناردو ژاردیم تبدیل شده است.

یکی دیگر از ایرانیان حاضر در لیگ امارات فرهاد مجیدی بازیکن استقلال است که پس از قهرمانی استقلال در لیگ ایران، به عنوان لژیونر در فوتبال امارات چالش جدیدی را بر عهده گرفت و کاپیتان تیم اتحاد کلبا است.

نورالهی و مجیدی البته اهداف کاملا متفاوتی دارند. هافبک سابق پرسپولیس در فوتبال ایران به موفقیت و رسیدن به جام حذفی علاقه دارد اما سرمربی سابق آبی های پایتخت در اولین تجربه خارج از فوتبال ایران به دنبال تثبیت جایگاه اتحاد کلبا در لیگ امارات است.

احمد نور و تیمش صدرنشین لیگ امارات هستند و هافبک ملی پوش فوتبال ایران و محبوب هواداران پرسپولیس شانس زیادی برای قهرمانی امارات خواهد داشت.

احمد نوراللهی در آستانه قهرمانی در لیگ امارات است. آخرین بار فرهاد مجیدی موفق شد به عنوان بازیکن قرضی در تیم شباب الاهلی قهرمان لیگ امارات شود. مسابقات باشگاهی امارات برای کسب عنوان قهرمانی.

دیدگاهتان را بنویسید