پرسپولیس قصد دارد این ستاره استقلال را جذب کند

پرسپولیس قصد دارد این ستاره استقلال را جذب کند

در روزهای اخیر زمزمه هایی مبنی بر محمدرضا آزادی، سبحان کاگانی یا فردین خرگوشه و … شنیده می شود. هدف یحیی گل محمدی قرار گرفتند. یک منبع موثق و مطلع نزدیک به باشگاه پرسپولیس به ما می گوید که یحیی گل محمدی به این بازیکنان و لیست مازاد فرهاد مجیدی نیازی ندارد.

جالب تر اینکه بدانید همین منبع آگاه ادامه داد که در نقل و انتقالات تابستانی حتی عارف آغاسی و زبیر نیک نفس نیز به سرمربی پرسپولیس پیشنهاد شده بود که یحیی گل محمدی علاقه ای به خرید هیچ کدام از آنها نشان نداد. گل محمدی در نقل و انتقالات تابستانی اصرار به خرید رضا اسدی و علی نعمتی داشت و در نهایت موفق به خرید دو بازیکن مورد علاقه خود شد. علی نعمتی در این بین چند بازی انجام داد اما رضا اسدی نتوانست انتظارات را برآورده کند.

شاید یکی از دلایل انتشار خبر خریدهای احتمالی استقلال از سوی یحیی گل محمدی به حمله آبی ها به سرمربی پرسپولیس مربوط باشد. جایی که استقلالی ها ابتدای سال گذشته محمد نادری را از پرسپولیس جدا کردند و او را آبی پوش کردند. فرهاد مجیدی هم در میانه های لیگ بیستم موفق شد آرمان رمضانی را به استقلال بیاورد. شاید بر این اساس افکار عمومی این باشد که یحیی گل محمدی نیز قصد دارد انتقام خریدهای سال گذشته استقلال را بگیرد اما …

در حال حاضر تنها گزینه استقلالی مد نظر یحیی گل محمدی، رشید مظاهری دروازه بان عصبانی آبی هاست. گالری ای که هفته هاست حتی در لیست تیمش هم قرار نمی گیرد و این روزها پایش را در کفش گذاشته تا از استقلال رضایت نامه اش را بگیرد.

البته لازم به ذکر است که باشگاه پرسپولیس هیچ تلاشی برای جلب رضایت رشید مظاهری نکرده و منتظر است تا این دروازه بان سرشناس بتواند قرارداد خود را با استقلال فسخ کند و پیراهن قرمز بر تن کند.

دیدگاهتان را بنویسید