سخنگوی مهریز نیز از تهدید وزیر صمت اظهار بی اطلاعی کرد


ساعت: 15:37
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1879021

همچنان عذرخواهی مسئولان یزد از تهدید وزیر؛

صباغیان نماینده شش شهرستان استان یزد در مجلس گفت: از تهدید برخی نمایندگان مجلس برای وزیر صنعت، معدن و تجارت اطلاعی ندارم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از یزدرسا ؛ در حالی روز گذشته محمدرضا دشتی نماینده مردم شهرستان اردکان در مجلس شورای اسلامی از تهدید وزیر صمت از سوی برخی از نمایندگان اظهار بی اطلاعی کرده بود. نماینده مردم شش شهرستان استان یزد در مجلس امروز نیز از بی اطلاعی از این اتفاق خبر داد.

محمدرضا صباگیان نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم، مروست و مهریز در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با یزدرسا گفت: از تهدید برخی وزیر صنعت، معدن و تجارت اطلاعی ندارم. اعضای مجلس».

گفتنی است، دو روز پیش خبرگزاری فارس در خبری اعلام کرد: مطلع شدیم دو نماینده مجلس که طراح پشت صحنه استیضاح وزیر صمت نیز هستند، پس از طی یک پیامک تهدیدآمیز حجت خود را تکمیل کرده اند. فشار زیادی که در طول سال گردش مالی بالایی دارد باید به عنوان مدیر منصوب شود.

سیدرضا فاطمی وزیر صمت نیز با تایید این موضوع گفت: برای انتصاب غیرمنطقی در شرکت صنعتی و معدنی چادرملو از سوی دو نماینده مجلس تحت فشار قرار نخواهم گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید