سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس آخرین وضعیت ارائه سهام به بازماندگان را تشریح کرد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس آخرین وضعیت ارائه سهام به بازماندگان را تشریح کرد.

روز جدید مهدی تقیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی ضمن تشریح آخرین وضعیت اعطای سهام عدالت به بازماندگان گفت: در مرحله اول مشمولان تحت پوشش نهادهای حمایتی از جمله بهزیستی و کمیته امداد که باقی مانده اند. دریافت مشارکت سهام عدالت در اولویت دولت است.

وی افزود: بر اساس شناسایی حدود 4 میلیون نفر از افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی، سهام عدالتی که در مرحله اول به آنها تعلق می گیرد، دریافت نکرده اند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در تقدیم سهام به بازماندگان 2 موضوع وجود داشت، اول اینکه دولت چند سهم داشت که اجازه داده شد و موضوع بعدی روندی بود که این میزان سهام باید طی شود. به بازماندگان ارائه شد.

تقیانی ادامه داد: یک روش نمایندگی غیرمستقیم یعنی از طریق تعاونی سهام عدالت استان است و روش دیگر مستقیم است یعنی مقدار مشخصی از سهام شرکت به فرد داده می شود.

وی افزود: از این رو در حال حاضر درباره روند ارائه سهام عدالت به بازماندگان بحث و تبادل نظر شده و تصمیم گیری در این باره بر عهده شورای عالی بورس است.

نماینده اصفهان در پاسخ به این سوال که چه زمانی سهام عدالت به بازماندگان تعلق می گیرد، گفت: همانطور که در لایحه بودجه این موضوع پیش بینی شده است، باید تا پایان سال جاری وضعیت همه بازماندگان سهام عدالت مشخص شود.

دیدگاهتان را بنویسید