سد حفاظتی تیم یحیی تخریب شد. اشتباهات باورنکردنی مدافعان پرسپولیس!

سد حفاظتی تیم یحیی تخریب شد.  اشتباهات باورنکردنی مدافعان پرسپولیس!

شکست پرسپولیس مقابل هوادار در پایان هفته بیستم امیدهای این تیم به مقام اولی را از بین برد و با تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال در رده دوم قرار گرفت. یکی از مشکلات پرسپولیس در این هفته ها گل نخوردن این تیم است اما آمار خط دفاعی این تیم شباهتی به نیم فصل اول ندارد. پرسپولیس که در هفته های ابتدایی با درخشش علیرضا بیرانوند و مدافعان تازه وارد خط دفاعی نفوذناپذیری داشت حالا به راحتی از حریف گل می زند.

پرسپولیس در 4 دیدار ابتدایی نیم فصل 4 کلین شیت به ثبت رساند و موفق شد کلین شیت کند. اولین گل آنها در هفته پنجم مقابل همین هوادار بود. این گل با خطای شخصی و پنالتی جنجالی دانیال اسماعیلی فر در دقایق پایانی به ثمر رسید. پرسپولیس در این هفته با خطای فردی هواداران در دقایق پایانی به گل رسید. با این تفاوت که در 5 بازی ابتدایی نیم فصل دوم تنها مقابل ذوب آچان و آلومینیوم دروازه خود را بسته نگه داشتند.

پرسپولیس در 3 بازی از 5 بازی افتتاحیه نیم فصل دوم یک گل به ثمر رساند و در هر 3 بار از حریف خود عقب افتاد. این اتفاق دو بار در نیم فصل برای این تیم افتاد. پرسپولیس در هفته هفدهم در اهواز به فولاد گل زد و بازی را باخت. آنها در هفته نوزدهم گل اول را در آبادان به صنعت نفت به دلیل شلختگی عجیب خط دفاعی واگذار کردند اما در نهایت موفق به پیروزی شدند. در دیدار هواداران این هفته، پاس اشتباه فرشاد فرجی در دقایق پایانی تک گل بازی را به حریف داد و سومین شکست فصل پرسپولیس را به ثبت رساند.

تیم های پرسپولیس به لطف آمار خوب دفاعی خود در نیم فصل، همچنان بهترین خط دفاعی لیگ را در کنار مس رفسنجان و آلومینیوم اراک دارند. با این حال گلزنی آنها در هفته های اخیر گوی سبقت لیگ را از بین برده و ادامه این روند می تواند عنوان بهترین خط دفاعی را از دست آنها بگیرد. سد دفاعی که امید پرسپولیس برای قهرمانی دوباره بود این روزها امیدبخش نیست.

دیدگاهتان را بنویسید