خرابه های دهدشت محل امنی برای معتادان است/ لزوم ورود دادستانی برای تخریب اماکن تخریب شده + تصاویر

ساعت: 19:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۰
کد خبر: 1791334

در خیابان های دهدشت که به پناهگاه امن معتادان این شهر تبدیل شده، همچنان خرابه هایی باقی مانده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش زاگرس صبح امروز، مناطقی در دهدشت هستند که با مشکلات اجتماعی دست و پنجه نرم می کنند و با انواع آسیب ها و ناهنجاری ها دست و پنجه نرم می کنند.

محله‌هایی در این شهر هستند که به محل تجمع معتادان متجاهر تبدیل شده‌اند و بارها اصناف، کسبه و شهروندان شاهد ساختار متخلف در آن بوده‌اند و به گفته پلیس یا به منطقه اعزام نمی‌شوند و یا پاسخگوی کار نیستند. آنها به مکان و زمین باز می گردند.

بازار روز دهدشت یکی از آن مناطقی است که به دلیل خرابه های قدیمی موجود در آن و بازار محله خیاطان زنان و سایر کسبه، به مکانی امن برای معتادان و فروشندگان مواد مخدر تبدیل شده و آسایش را از ساکنان این مکان سلب می کند. و شهروندانی که از این محل عبور می کردند از وضعیت نابهنجار وی به ستوه آمده بودند.

4bacfe7a 530d 4664 a034 5b199406fe2a خبر خاکستری

بازاری ها می گویند که نمی توانند مغازه خود را بدون نگهبانی رها کنند زیرا در ساعات غیر کاری به دلیل اینکه اکثر مغازه های بازار روز بدون در هستند مورد سرقت قرار گرفته اند.

در 22 مهر 1400 عبدالله سعادتیان دادستان و انقلاب وقت کوگیلویه به همراه معاون شبکه بهداشت و درمان و معاونت شهرداری از این خرابه بازدید کرد و گفت: (اینجا بخوانید)

e34a1e6b 856a 40b4 addb 0c36fbd6f01a خبر خاکستری

اکنون با گذشت بیش از دو ماه از تخریب این بنا، بازاریان و کسبه همچنان منتظر تحقق این وعده هستند.

این معضل سال هاست که در این منطقه در مقابل چشمان مدیران شهری وجود دارد و معلوم نیست چرا مسئولان این شهر چشم بر این ناهنجاری بد اجتماعی می بندند و چرا سر کار آمده و حقوق می گیرند!

شهروندان از دادستانی و سپاه پاسداران شهرستان می خواهند که با سرعت بیشتری تخریب این مکان را در دستور کار قرار دهند و کسبه، بازاریان و حتی عابران در هوای تاریک و آرام به راحتی و ایمن از جاده عبور کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید