سران لیگ برتر والیبال نگران انتقام سختی هستند

ساعت: 13:27
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1797885

تیم های سپاهان و شهرداری ارومیه که در رده های اول و دوم جدول قرار دارند و در هفته دوم دور رفت موفق شدند حریفان خود را شکست دهند، نگران انتقام سنگین حریفان این هفته و در بازی برگشت هستند. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، فردا (چهارشنبه 15 دی ماه) هفته پانزدهم مسابقات والیبال برترین های مردان باشگاه های کشور جام سردار دلها با 7 دیدار در سیرجان ارومیه (دو دیدار)، اصفهان و آمل برگزار می شود. ، تهران و ورامین شد.

تیم پیشرو سپاهان این هفته به مصاف پیکان می رود. هفته دوم دیدار دو تیم با برتری 3 بر صفر اصفهانی ها به پایان رسید که حالا شاگردان پیمان اکبری به دنبال انتقام این شکست هستند. هرچند پیروزی در این دیدار تاثیری در مقام سومی پیکان نخواهد داشت، اما یک غفلت ساده کافی است تا خودروسازان رتبه سوم خود را از دست بدهند.

لبنیات هراز که 9 برد و 25 امتیاز، مبارزه سخت و نفسی تازه برای کسب رتبه سوم جدول دارد، این هفته میزبان هورسان رامسر است. شاگردان مسعود آرمات در تیم هورسان تاکنون با کسب 5 و 17 امتیاز در رده دوازدهم قرار دارند. با این حال آملی ها در صورت پیروزی در این مسابقه می توانند به یک پله صعود امیدوار باشند. البته به شرطی که خودروسازان پیکان در مقابل فولاد سپاهان توپ و میدان را واگذار کنند. ناگفته نماند که جدال تیم لبنیات و هورسان در هفته دوم با نتیجه 3 بر صفر به سود شاگردان بهروز عطایی در تیم لبنیات به پایان رسید.

رهیاب ملل مریوان در هفته پانزدهم میهمان فولاد سیرجان ایرانیان است. شاگردان آرش صادقیانی در شرایطی که در دیدار رفت مقابل سیرجانی ها با نتیجه 3 بر صفر شکست خوردند، این هفته این شانس را دارند که باخت در دیدار اول را جبران کنند و با پیروزی به موقع راهی صعود کنند. آنها مقام چهارم را کسب کردند. همه چیز به شکست پیکان و برد لبنیات هراز آمل بستگی دارد.

شهداب یزد که اکنون با هدایت علیرضا تولوکیان روی نردبان پیروزی قرار دارد، این روزها با 7 برد و 20 امتیاز در صدر مریوانی در میانه های جدول قرار دارد. یزدی ها در صورت برد شهرداری ورامین در دیدار فردا می توانند به صعود به رده ششم امیدوار باشند.

تیم های 19 امتیازی پاس گرگان، مس رفسنجان و شهرداری گنبد که 6 برد در کارنامه خود دارند، جدال غیرمستقیم و جذابی برای رده بندی هفتم تا هشتم خواهند داشت. یعنی در حالی که پاس گرگان نبرد سختی را مقابل تیم دوم جدول یعنی شهرداری ارومیه خواهد داشت. به خصوص پس از اینکه شاگردان امید عقیلی پیش از این در هفته دوم با نتیجه 3 بر صفر مغلوب حریف خود شده بودند.

کپر رفسنجان به عنوان تیم هشتم جدول نیز دیگر تیم 19 امتیازی است که فردا باید به مصاف تیم آذربایجانی ارومیه برود. نماینده ارومیه رفت و با هدایت فرهاد نفرزاده با نتیجه سه بر یک مغلوب مسی شد و حالا باید دید با حضور رحمان رئوفی روی نیمکت مربیگری این تیم مقابل مسی چه نتایجی کسب می کند.

اما شهرداری گنبد برای ماندن در رقابت با 19 امتیاز باید نارنجی پوشان سایپا را شکست دهد تا انتقام شکست 3 بر 2 را در دور نخست بگیرد و بتواند به رده نهم جدول صعود کند.

** برنامه کامل هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

ارومیه تالار گدیر ساعت ۱۵
آذربایجان ارومیه – مس رفسنجان

سیرجان سالن امام علی ساعت 16
فولاد سیرجان – رهبری ملت های مریوان

آمل تالار پیامبر اعظم ساعت 16
ماندرا هراز – هورسان رامسر

تهران خانه والیبال ساعت 16
سایپا – شهرداری گنبد

ورامین تالار گل عباسی ساعت 16
شهرداری ورامین – شهداب یزد

اصفهان، تالار نقش جهان، ساعت 17.
سپاهان – پیکان

ارومیه تالار گدیر ساعت 18.
شهرداری ارومیه – گردنه گرگان
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید