سردار حاجی زاده: اگر اسرائیل از ما عذرخواهی کند قطعا نابودی آن اتفاق می افتد

سردار حاجی زاده: اگر اسرائیل از ما عذرخواهی کند قطعا نابودی آن اتفاق می افتد

روز جدیدفرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: مسئولان تل‌آویو می‌دانند می‌توانند آغازگر باشند، اما عاقبت با ماست. عاقبت این کار نابودی آنهاست و اگر از ما عذرخواهی کنند بعد از این مدت دیگر آن را نخواهند دید و قطعا نابودی آنها – از نظر تاریخی – ادامه خواهد داشت.

سردار حاجی زاده: نیازی نیست در مورد توانایی های خود صحبت کنیم. تا زمانی که دشمنان می گویند بیایید در مورد موشک صحبت کنیم

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه پهپادهای ایرانی تبدیل به خاری در چشم دشمن شده اند، گفت: دشمنان سال هاست در حوزه تحریم تسلیحاتی ایران تلاش می کنند، اما تلاش می کنند. ناموفق. “

به گزارش «انتخاب»، سردار امیرعلی حاجی زاده در حاشیه مراسم بزرگداشت دهمین سالگرد شهادت شهید حاج حسن تهرانی مقدم، اظهار داشت: امروز امنیت کشور مثال زدنی است و نیازی نیست از توان خود صحبت کنیم زیرا دشمنان می گویند بس است.»

وی گفت: دشمنان می گویند باید موشکی مذاکره کنیم یا پهپادهای جمهوری اسلامی خاری در چشم دشمنان شده اند و می گویند باید آنها را محدود کنیم. سال هاست که تلاش های دشمنان در حوزه تحریم تسلیحاتی بی نتیجه مانده است. به ما اجازه واردات ندادند و امروز ما را تحریم می کنند که ما صادر نمی کنیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: قدرتی که امروز داده می شود نتیجه راه و روش فرهنگ شهادت است که شهید طهرانی مقدم یعنی شهید مقدم و یارانش پایه گذاری کردند و آموزش دادند. ما راه موفقیت را داریم.”

وی با بیان اینکه این الگو فقط برای فعالیت های نظامی و امنیتی نیست، گفت: این الگو در فرهنگ، اقتصاد، سیاست و همه جا کاربرد دارد و اگر از آن استفاده کنیم قطعا موفق خواهیم شد.

سردار حاجی زاده ادامه داد: امروز روزی است که باید از این روش ها و مدل ها استفاده کنیم به ویژه در اقتصاد که عقب مانده ایم و مردم تحت فشار هستند و می توانیم از سد فناوری غیرنظامی در صنایع مختلف عبور کنیم و این امکان پذیر است. “

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: شهید طهرانی مقدم و شهدای این گونه از دل این مردم بیرون آمدند، بزرگ شدند و ایستادند، روحیه خودباوری و تقوا داشتند و رسیدند. با اخلاص خود به این سطح رسیدند و امروز پایه گذار یک کار بزرگ شدند.

وی تاکید کرد: هر جوان ایرانی شهید بالقوه طهرانی مقدم است و باید مخالفت کند و در راه رسیدن به اهداف خود بایستد.

سردار حاجی زاده یادآور شد: زمانی مشکل ما موشک بود، امروز مشکل ما موشک نیست، امروز مشکل ما در حوزه های دیگری است که باید پیگیری کنیم و هر گروهی از جوانان مجموعه به تعبیر مقام معظم رهبری فعال هستند تا به آن توجه کنند. و این را مهم ترین کار برای خود می دانند و اگر برای مقابله با سختی ها تلاش کنند و کارشان پاکیزه باشد، یقیناً در آن پیشتاز و پیروز و موفق خواهند بود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز بحمدالله در عرصه دفاعی، نظامی و امنیتی به امتیازات خوبی دست یافته ایم و در سایه این امنیت باید در عرصه های دیگر فعال باشیم و مشکلات را یکی پس از دیگری حل کنید.”

وی درباره تهدیدهای مکرر دشمنان مبنی بر اینکه همه گزینه‌ها روی میز است، گفت: آن دسته از کشورهایی که در حال حاضر در دنیا وجود دارند، فقط دولت و رژیمی که می‌بینید، از بقا و موجودیت خود صحبت می‌کنند و همچنان به آن فکر می‌کنند. آنها جمع می شوند و جلسه می گذارند، این رژیم صهیونیستی است.

سردار حاجی زاده افزود: بنابراین رژیمی که از موجودیت خود صحبت می کند محکوم به نابودی است و چنین رژیمی نمی تواند از کشور دیگری صحبت کند و تهدیداتی که دارد در درجه اول برای مصرف داخلی است.

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مسئولان رژیم صهیونیستی می‌دانند می‌توانند آغازگر باشند، اما عاقبت با ماست. پایان این کار نابودی رژیم صهیونیستی است و اگر از ما عذرخواهی کنند بعد از این مدت آن را نخواهند دید و نابودی آنها قطعا ادامه خواهد داشت – از نظر تاریخی.

دیدگاهتان را بنویسید