سرمربی استقلال: رفتن و بازگشت به این تیم اشتباه بود

سرمربی استقلال: رفتن و بازگشت به این تیم اشتباه بود

رایکا بابل فصل پرتنش و سختی را پشت سر گذاشت اما در نهایت در لیگ یک ماندگار شد. پیروز گوربانی سرمربی رایکا گفت وگویی انجام داده است که در ادامه می خوانید:

* از نظر تجربی فصل خوبی بود اما در کل از نظر فوتبالی به نظرم مزخرف بود! خدا را شکر که به خوبی تمام شد و ما شرمنده نبودیم. با کمک بچه ها و همکاران توانستیم سهمیه بابل را در لیگ یک حفظ کنیم.

* فکر می کنم رفتنم اشتباه بود و بازگشتم اشتباه تر. واقعا شرایط به گونه ای بود که من خیلی سختی کشیدم، چالش سختی بود و با کمک همکارانم توانستیم از پس آن برآییم.

* در مورد بلاتکلیفی نیمکت مربیگری استقلال بعد از جدایی از مجیدی باید بگویم که می دانند اگر خدا بدهد هر چه زودتر مشکل حل می شود. باید به مدیران استقلال اجازه دهیم بهترین تصمیم را بگیرند. من اصلا پیگیری نکردم و نمی دانم چه اسامی برای نیمکت نشینی پیشنهاد شد اما خدای نکرده اتفاق خوبی بیفتد.

* از ابتدای مربیگری فوتبال در جاهایی کار می کردم که هم شلوغ بود و هم مشکلات زیادی داشت. بوکان و رایکا از پرتماشاگرترین تیم های ایران هستند. فکر می کنم این مورد از نظر تجربی به من کمک زیادی کرد. فکر کنم فوق لیسانس فوتبال با بوکان گرفتم و دکترا در بابل!

* برنامه من برای فصل آینده مشخص نیست، اگر در رایکا بابل بمانم و اگر این تیم می خواهد برای صعود بجنگد، باید از نظر نگرش، دیدگاه و خیلی چیزهای دیگر شخم بزند. رایکا در دو سه فصل اخیر فقط در قهرمانی ماندگار شد، این در ذات من نیست که در تیمی باشم که فقط برای سقوط نکردن تلاش می کند.

* در دوران بازیگری ام همیشه در جاهایی بازی کرده ام که در مسابقات قهرمانی بوده است. اگر دوستانم مشکلی را حل کنند و مقدماتی برای مبارزه رایکا فراهم کنند، در اختیار شما هستم. آبروی مردم بابل خیلی بیشتر از این چیزهاست و تماشاگران فوتبال هم می فهمند. مسئولان باید تیمی تشکیل دهند که مدعی صعود باشد. اگر این اتفاق بیفتد افتخار می کنم که در خدمتشان هستم وگرنه ترجیح می دهم جای دیگری کار کنم.

دیدگاهتان را بنویسید