سرمربی خارجی برای استقلال بهتر است یا ایرانی؟

مربی خارجی بهتر است یا ایرانی؟

وی در مورد اینکه آیا مربی ایرانی یا خارجی در حال حاضر برای استقلال بهتر است، افزود: به هر حال مربیان ایرانی شناخت خوبی از شرایط فوتبال ایران دارند و می توانند به تیم کمک کنند اما باید دید نظر فنی کمیسیون چیست و مسئولان باشگاه چند هفته ای طول کشید تا ساپینتو به فضای فوتبال ایران عادت کند و همین باعث شد او در هفته های ابتدایی استقلال نتواند امتیاز بگیرد. امیدوارم اتفاقات امسال برای تیم تکرار نشود. سرمربی خارجی برای آشنایی با تیم ما و شرایط فوتبال وقت می گذارد. چنین فردی هیچ شناختی از بازیکنان شاغل در لیگ برتر ما ندارد.

بازیکن سابق استقلال درباره تشکیل کمیته فنی در این باشگاه اظهار داشت: اگر هدف کمیته فنی کمک به باشگاه باشد می تواند برای استقلالی ها مفید باشد و باید شرح وظایف آنها در باشگاه مشخص باشد. معمولا در این چند سال کمیته فنی برای تیم ها مثمر ثمر نبوده است، کمیته فنی مهم ترین کمیته هر باشگاهی است و سرمربی باید بعد از هر مسابقه در مورد عملکرد تیمش به این کمیته توضیح دهد اما اینطور نیست. مشکلی در فوتبال ایران

ورمزیار در پاسخ به ماندن حجت کریمی در باشگاه استقلال گفت: کریمی توانست بدهی مربیان و بازیکنان خارجی را پرداخت کند و این نشان می دهد که تجربه کافی دارد. امیدوارم باشگاه استقلال به ثبات برسد و این تیم بتواند خواسته هواداران را برآورده کند.

سرمربی خارجی برای استقلال بهتر است یا ایرانی؟

ساپینتو باید تبرئه می شد

وی درباره عملکرد ساپینتو در فصل گذشته ادامه داد: ساپینتو مربی بدی نبود اما در کناره ها هیجان زیادی وجود داشت و باعث عقب افتادن تیم شد. محرومیت های این مربی در طول فصل باعث شد تا استقلال دچار مشکل شود. به نظر من کسانی که این مربی را در ابتدای فصل آوردند باید او را توجیه می کردند تا این اتفاقات رخ ندهد. من کاری به مسائل رفتاری و محرومیت 4 ماهه او ندارم، اما از نظر فنی فکر می کنم اگر ساپینتو در این فصل در استقلال بود با بزرگانی که پیدا می کرد بهتر بود.

دیدگاهتان را بنویسید