سرمربی پرسپولیس درباره زمان دربی استقلال و پرسپولیس چه گفت؟

سرمربی پرسپولیس درباره زمان دربی استقلال و پرسپولیس چه گفت؟

افشین پیرانی در پایان مراسم قرعه کشی لیگ برتر باشگاه های کشور در خصوص دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس در هفته دوازدهم گفت: امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد و لیگ برتر یک اتفاق بیفتد. شروع خوب. امیدوارم خلأهایی که در سال گذشته داشتیم از جمله اشتباهات داوری، سیستم های رادیویی جبران شود.

وی ادامه داد: همچنین فکر می کنم بعید است تا سال های آینده VAR داشته باشیم. اکنون آنها امیدوار کننده هستند، اما هنوز محقق نشده اند. کیفیت چمن و وضعیت ورزشگاه ها باید بهتر شود. امیدوارم همه چیز دست به دست هم بدهد تا لیگ خوبی ببینیم.

پیروانی خاطرنشان کرد: قرعه کشی هم انجام شده و فرقی نمی کند در کدام هفته با کدام تیم روبرو شویم زیرا همه تیم ها خوب هستند و همه تلاش می کنند بهترین نتیجه را بگیرند. بدون شک ما هم پرسپولیسی هستیم، هواداران زیادی داریم. خوشبختانه امسال شاهد حضور هواداران در ورزشگاه هستیم. آنها دوازدهمین دوست ما هستند و می خواهیم بهترین چیزها را با هم رقم بزنیم.

مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر وقت صحبتی درباره ورزشگاه ها شد، مسئولان گفتند تلاش می کنند و ما هم می گوییم تلاش می کنند شرایط خوبی برای این ورزشگاه ها فراهم شود. برخی از باشگاه ها واقعاً مشکل دارند. برای داشتن یک لیگ خوب و پویا باید دست به دست هم بدهند. اگر بگویم کمبودهایی داریم باید برطرف شود تا لیگ شرایط خوبی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید