سرمربی پرسپولیس دوباره دست به توجیه خود زد

یحیی گل محمدی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل کپر رفسنجان در هفته پنجم لیگ برتر گفت: در مجموع بازی جذابی را شاهد بودیم و دو تیم بازی های تهاجمی انجام دادند. می توانستیم گل بزنیم و بازی را برای خودمان راحت کنیم، اما نتوانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم. حریف هم بازی هجومی خوبی انجام داد. اگر می توانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم، بازی برای ما بهتر می شد.

وی افزود: خدای نکرده در مسابقات آینده بتوانیم جبران کنیم. راه سختی در پیش داریم و تنها چیزی که به ما کمک می کند، دادن انرژی مثبت به تیم است.

وی درباره اعلام پنالتی به سود پرسپولیس نیز گفت: وقتی چنین صحنه ای اتفاق افتاد به دلیل غفلت دروازه بان قطعا صحنه پنالتی بود.

گل محمدی همچنین درباره تیم مس رفسنجان گفت: اگر در همه مسابقات با جان و دل بازی کنند می توانند جزو پنج یا شش تیم برتر باشند. در دیدارهای قبلی کیفیت کمتری از خود نشان دادند اما در این دیدار با 200 درصد توان خود بازی کردند. خوب بازی کردند. بازیکنان ما تمام تلاش خود را کردند.

وی ادامه داد: به دلیل بازی های تیم ملی با تیم ملی کشورمان اصلا تمرین نکردیم. متاسفانه کار با سازمان لیگ سخت است. دلیل این برنامه ریزی را نمی دانم اما مطمئنم اگر تیمی به جای پرسپولیس بود قطعا برنامه را تغییر می داد. از آنها خواستیم که حداقل یک روز مسابقه را جابجا کنند چون بیشترین نفر را در تیم ملی داشتیم. وحید امیری که درد داشت و دو بازیکن دیگر با ما تمرین نکردند.

متاسفانه تعامل ما با تیم ملی یک طرفه است و فقط با پرسپولیس تعامل دارد و سازمان لیگ و فدراسیون از نظر برنامه ریزی هیچ تعاملی نداشتند. وحید امیری بهترین بازیکن تیم ملی بود اما از او استفاده نکردیم. امیدوارم آقای مهدی پاسخ قانع کننده ای به این سوال داشته باشد.

وی درباره شرایط خانه هم گفت: از رفسنجان به اینجا آمدیم و حدود 50 دقیقه در راه بودیم. زمین بازی از کیفیت خوبی برخوردار بود. مشکلات زیرساختی در فوتبال ما زیاد است و باید فکری برای آن کرد.

گل محمدی، پرسپولیس موفق به ثبت قرارداد بازیکنان مورد نظر شد یا خیر؟ او گفت: این سوال را باید از باشگاه بپرسید. 10 روز است که بازیکن خارجی جذب می کنیم اما متاسفانه نمی توانیم از آنها استفاده کنیم. کسانی که باعث این امر شده اند باید پاسخگو باشند.

دیدگاهتان را بنویسید