سرنوشت نامعلوم حق انتقال 3 ستاره استقلال

زمانی که فتح الله زاده یک شبه و بدون هیچ توضیحی مدیرعامل استقلال شد و آجورلو برکنار شد، حمیدرضا واعظ، مدیرعامل سابق استقلال به این نکته اشاره کرد که چرا فتح الله زاده بدون بررسی درآمد و بودجه سالانه استقلال، مدیریت این تیم را بر عهده گرفته است؟! طولی نکشید که فتح الله زاده در تمام برنامه های تلویزیون حضور داشت و اشاره کرد که اگر بگوید استقلال چقدر بدهی دارد، حتماً سقف می ریزد و همه دیوارها فرو می ریزد! آنجا بود که مشخص شد مدیرعامل استقلال با وجود تمام مشکلاتی که عمده اش مالی بود، با حضور مجدد در استقلال موافقت کرده است.

وقتی این سوء مدیریت بیشتر نمایان شد، ماجرای استرا به بدهی هنگفتی در این تیم تبدیل شد و با شروع سال جدید، مدیرعامل استقلال در هر برنامه تلویزیونی مدعی شد که اگر پول استرا را ندهند، قطعا استقلال از این تیم بیرون خواهد رفت. آسیا.

در ابتدای سال جدید اتفاقی افتاد که نباید می افتاد و استقلال به دلیل بدهی آسترا از حضور در آسیا محروم شد که البته تیر این ابر بدهی همچنان به بدن استقلال می خورد و اگر چاره ای اندیشیده نشود پول برو امتیاز استقلال کسر میشه!

با چنین وضعیت اسفناکی که فضای مجازی و واقعی را مانند بمب منفجر کرد، تنها نتیجه سوء مدیریت باشگاه استقلال و بحث های سازمان خصوصی سازی و فتح الله زاده برکناری مدیرعامل استقلال از سمت خود بود و حجت کریمی جای فتح الله زاده را گرفت. سرپرست فعلا اما به غیر از این تغییر تغییر دیگری در استقلال ایجاد نشده و اوضاع همچنان آشفته است! در چنین شرایطی که بحران از در و دیوار استقلال در حال سقوط است، هواداران نگران این هستند که چه اتفاقی می افتد و تنها چیزی که آنها را خوشحال می کند نتایج استقلال و مربی احساسی این تیم است که ایستاده است. توسط شاگردانش و همچنین هواداران.

اما سوالی که این روزها مطرح شد و جواب آن طبق معمول داده نشد این است که قرار بود استقلال از طریق فروش کایدی، صیادمنش و حسینی سه میلیون دلار به دست بیاورد، پولی که می تواند پرونده مالی استرا را ببندد و از به بعد. از طرف دیگر نگرانی ها را به صورت دستی حل کنید اما این پول کجا رفته و چگونه خرج شده است مدیران این تیم فریاد می زنند که در باشگاه پولی نیست.

شکی نیست که فتح الله زاده در دوران حکومتش با این کار چنین بلایی سرش آورد، اما ماجرای مالی استقلال قصر مختص دوران ریاست او نبود و شاید تنها قربانی این ماجرا او بود و دیگر مدیران استقلال قصر استقلال خود را از دست دادند. نکته اینجاست که هیچکس زحمت عذرخواهی از هواداران را به خود نداده و نگرانی از گرفتن امتیاز همچنان وجود دارد. فتح الله زاده رفت و محبوبیت خود را از دست داد. شاید کسی نباشد که نام او را به عنوان یک مدیر موفق فریاد بزند، اما آیا با رفتن او همه مشکلات حل می شود؟ این بدان معناست که از این پس سرمربی جدید باشگاه می تواند استقلال را از بلایی که در انتظارش است نجات دهد؟ کریمی یکی از اعضای هیات مدیره استقلال بوده و از این پس نمی تواند خود را به بی اطلاعی نشان دهد. سرپرست جدید استقلال باید برای اتفاقاتی آماده شود که این بار او را مجبور به پاسخگویی کند.

هواداران نگران اتفاقات بعدی هستند و درخواست برحق آنها باید توسط مدیرانی پاسخ داده شود که البته تاکنون پاسخ درستی نداده اند! بد نیست رئیس جدید استقلال بگوید هزینه های فروش بازیکنان کجا خرج شد که همه طلبکارند و هیچکس پولشان را نگرفت اما استقلال هر چقدر می خواهید ضرر می کند و شاید این نقطه تاریک. شما بزرگتر خواهید شد!

دیدگاهتان را بنویسید