سرگرمی که تبدیل به یک مهارت می شود قابل دفاع است


ساعت: 14:21
تاریخ انتشار: 1401/04/05
کد خبر: 1878720

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز:

سردار فتوله گفت: ما فرصت یک بار زندگی را داریم و نمی توانیم زندگی خود را بررسی و بازنویسی کنیم. وقت آزاد باید به شما مهارت بدهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از ” تیتریک “; سردار فتاحی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز در مراسم افتتاحیه فعالیت های تابستانی در کانون شهید فهمیده کرج گفت: برای موفقیت در هر کاری باید خدا را سرلوحه خود قرار دهیم تا شادی غالب شود. “

وی ادامه داد: انسان های زنده کسانی هستند که با رنگ محیط همخوانی ندارند، بنابراین ابتدا در مورد مسائل تصمیم گیری می کنند و سپس بر اساس خدا تصمیم می گیرند.

فتاحی افزود: در اسلام چیزی به نام عید وجود ندارد و مومن باید همیشه فعال باشد و برای زندگی خود برنامه داشته باشد.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: متأسفانه در کشور فرهنگی وجود دارد که بر اساس آن شادی باید همراه با گناه باشد در حالی که تفریحات شاد نه مخالف لذت است و نه با خدا.

فتاحی گفت: ما فرصت داریم یک بار زندگی کنیم و نمی توانیم زندگی خود را بررسی و بازنویسی کنیم، باید از تک تک قسمت های زندگی خود بدون گناه لذت ببرید، لذتی که برای شما خوشبختی می آورد.

وی ادامه داد: اوقات فراغتی را انتخاب کنید که ضامن سعادت دنیا و آخرت باشد و هرگاه از مسیر درست خارج شدید، یادآوری را فراموش نکنید.

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان افزود: خداوند اسباب لذت را در دین آفریده است و این لذت باعث تعالی شما می شود، برخی لذت ها مضر است و باید از آنها دوری کرد.

فتاحی تاکید کرد: لذت اوقات فراغت را که مبتنی بر اسلام و خداست تعریف کنید، لذتی که به شما و جامعه آسیبی نمی رساند.

وی ادامه داد: اوقات فراغت باید به گونه ای متمرکز شود که با کشف استعداد خود در نهایت به شما مهارت بدهد، وقتی تفریح ​​تبدیل به یک مهارت شد قابل دفاع باشد.

معاون آموزش رایگان وزیر آموزش و پرورش در خاتمه خاطرنشان کرد: برای اوقات فراغت هستیم. هر چقدر هم که از اوقات فراغت خود غافل شویم، دشمن میلیاردها دلار خرج می‌کند، بنابراین زمانی برای تفریح ​​پیدا می‌کنیم تا قربانی حملات دشمن نشویم.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید