سفرهای زیارتی سوریه پس از 25 ماه وقفه از امروز از سر گرفته می شود

ساعت: 11:21
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797116

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به آغاز اعزام کاروان های زیارتی به سوریه از امروز گفت: زائران در قالب یک کاروان 25 نفره به مدت پنج روز به سوریه سفر می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت از آغاز سفر زیارتی به سوریه خبر داد و گفت: آنها پس از حدود 2 سال راه اندازی شد و امروز 12 دی ماه اولین گروه از زائران کشورمان مشرف می شوند. سوریه.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود کاروان زیارتی 25 نفره سوریه اضافه شود، گفت: تاکنون بیش از 75 نفر برای زیارت سوریه ثبت نام کرده اند و اولین گروه شامل کاروان 25 نفره از امام خمینی (ره) به دمشق اعزام می شود. فرودگاه.

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه هفته ای دو حوزه برای عبادت در سوریه داریم، گفت: در این مدت از اعزام ها، زائران در قالب کاروان زیارتی به مدت چهار شب و پنج روز به سوریه اعزام می شوند. دمشق «حرم حضرت زینب و رکیة سلام الله علیها حضور و زیارت می کنند.

رشیدیان با بیان اینکه در این مرحله تنها پروازهای سوریه از فرودگاه امام خمینی (ره) انجام می شود، افزود: در صورتی که تعداد زائران استان های کاندید یک هواپیما باشد، انتظار داریم پروازهای مستقیم به فرودگاه دمشق برای آن استان انجام شود. هم اکنون پروازهایی به سوریه در روزهای یکشنبه و پنجشنبه انجام می شود که بر اساس آن زائران یکشنبه به سوریه اعزام و پنجشنبه به کشور باز خواهند گشت.

عبادت در سوریه پس از نزدیک به یک دهه به دلیل جنگ داخلی و حضور در این کشور متوقف شد و در دسامبر 1998 چندین کاروان به صورت محدود از سوریه بازدید کردند. اما پس از فوران تاج، همه عبادت ها لغو شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید