راه اندازی سفرهای زیارتی سوریه

ساعت: 12:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۸
کد خبر: 1801546

حسین نیکروش گفت: پس از بلاتکلیفی ایجاد شده در چند سال اخیر، پرواز به سوریه لغو شده و طی دو هفته اخیر این پروازها از سر گرفته شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین نیکروش در گفت و گو با مرصادنیوز گفت: پس از بلاتکلیفی ایجاد شده در چند سال اخیر، پرواز به سوریه لغو و طی دو هفته اخیر این پروازها از سر گرفته شده است.

وی افزود: در حال حاضر نمازگزاران حرم حضرت زینب(س) می توانند از طریق سایت جامع زیارتی ثبت نام و یا با دفاتر زیارتی مجاز استان کرمانشاه تماس گرفته و در تاریخ های تعیین شده اعزام شوند.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر پروازها به سوریه فقط از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) امکان پذیر است اما سازمان حج و زیارت در حال رایزنی است که اگر تعداد زائران به تعداد مسافران رسید، از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به سوریه سفر کنند. همون استان .

نیک روش گفت: مدارک مورد نیاز برای ارسال به سوریه شامل گذرنامه با حداقل شش ماه اعتبار، دریافت کارت دیجیتال و تایید تزریق دو دوز واکسن کرونا و عدم موفقیت در تست PCR تا 72 ساعت قبل از پرواز است. .

وی گفت: اعزام به سوریه در قالب دو بسته سفر چهار روزه هشت میلیون و 900 هزار تنی و سفر چهارشنبه 9 میلیون و 900 هزار تنی.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: سازمان حج و زیارت در نظر دارد در صورت افزایش استقبال از زائران خدمات متمرکز در سوریه ارائه دهد که این امر باعث کاهش هزینه ها می شود.

نیک روح گفت: سازمان حج و عبادت نیز در تلاش است در صورت فراهم شدن شرایط و کاهش هزینه های سفر تعداد روزهای اعزام به سوریه را به هفت روز برساند.

وی افزود: در حال حاضر 20 دفتر زیارتی مجاز حج و سازمان زیارت کرمانشاه وجود دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید