ثبت نام سفرهای زیارتی در سوریه آغاز شد

ساعت: 08:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۶
کد خبر: 1803433

سازمان حج و زیارت از امروز 5 بهمن ماه پیش ثبت نام برای سفرهای زیارتی سوریه را اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت در گفت وگو با فارس از آغاز ثبت نام سفر به سوریه در تمامی استان ها برای تعیین تعداد داوطلبان زیارت حرم حضرت زینب سلام الله علیها خبر داد. قصد دارد سفر به سوریه را از سر بگیرد. (اینجا بخوانید)

در حال حاضر تمامی سفرهای سوریه از فرودگاه امام خمینی (ره) است که با توجه به استقبال برخی استان ها، مدیران حج و زیارت استان های مختلف خواستار اعزام زائران به سوریه از سایر فرودگاه ها شده اند.

بر این اساس، سازمان حج و عبادت در اطلاعیه ای پیش ثبت نام عبادت در سوریه را اعلام کرد که متن آن به شرح زیر است.

با احترام، با توجه به پذیرش داوطلبان استان های مختلف برای از سرگیری سفرهای زیارتی اخیر به سوریه و تایید ستاد ملی مدیریت بیماری های عروق کرونر، سازمان حج و زیارت برای سنجش تعداد متقاضیان ثبت نام از زائران در تمامی استان های کشور را آغاز کرده است. در هر استان پیش بینی و برنامه ریزی های لازم برای راه اندازی پروازها به استان ها طی سه ماه آینده بر همین اساس انجام شود.

داوطلبان محترم دسترسی به عتبات عالیات سوریه می توانند با مراجعه به قسمت پیش ثبت نام سوریه در سامانه عبادت به نشانی (https://ziarat.haj.ir) برای خود و همراهان خود پیش ثبت نام کنند.

پیش ثبت نام از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 5 بهمن 1392 آغاز و تا 15 بهمن ماه 1392 ادامه خواهد داشت.

یادداشت های مهم:

محموله های برنامه ریزی شده فقط از طریق هوا انجام می شود.

– امکان پیش ثبت نام به صورت انفرادی و گروهی وجود دارد. افرادی که برای اعزام با هم درخواست می دهند در یک گروه ثبت نام می کنند. به عنوان اعضای یک خانواده. در این صورت، هر گروه شامل یک سرپرست گروه و زیرگروه های او (اسکورت) است که باید اطلاعات صحیح رهبر گروه و ماهواره ها (کد ملی، تاریخ تولد) را در فرم پیش ثبت نام سامانه وارد کنید. .

– هر فرد فقط یک بار و به صورت گروهی (به عنوان سرپرست گروه یا همراه) می تواند پیش ثبت نام کند.

– کد ملی و اطلاعات عمومی متقاضیان مطابق با اطلاعات سازمان ثبت احوال بوده و در صورت مغایرت امکان ادامه روند وجود ندارد لذا باید ثبت نام مضاعف در کد ملی انجام شود.

– با توجه به اطلاعات مربوط به پیش ثبت نام از طریق سامانه پیامکی، ثبت شماره تلفن همراه سرپرست گروه (یا یکی از بستگان وی) در فرم پیش ثبت نام الزامی است.

2- تاریخ تولد افراد باید به طور کامل شامل روز، ماه و سال (چهار رقمی) در فرم درج شود.

2- کل کد ملی 10 رقمی است و تمامی ارقام (صفر سمت چپ) باید به طور کامل در فرم ثبت شود.

2- طبق تایید ستاد مدیریت بیماری های عروق کرونر باید 72 ساعت قبل از پرواز کارت واکسیناسیون و جواب آزمایش PCR منفی داشته باشید.

بدیهی است پس از ارزیابی ظرفیت، اطلاعات لازم جهت ثبت نام و اعزام ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید