سفر رئیس جمهور به روسیه همه تلاش های صهیونیست ها را خنثی می کند

ساعت: 18:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۲
کد خبر: 1802541

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اخیرا سفری از سوی رئیس جمهور به روسیه داشتیم که تمامی تلاش های صهیونیست ها و اسرائیل را که اصلاً از این سفر خرسند نبودند ناکام گذاشت و یک قرارداد 20 ساله امضا کردند. قرارداد همکاری به ویژه در او در عرصه اقتصادی قرار گرفت و در دستور کار این سفر قرار گرفت و قوت گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز؛ وی با اشاره به سفر راهبردی رئیس جمهور به روسیه و تبیین منافع دو کشور گفت: همانطور که می دانید یکی از گلایه هایی که همیشه در دولت قبل داشتیم نبود دیپلماسی به ویژه در روابط با همسایگان و آن ها بود. که می‌توانستند منافع ارتباطی بهتری داشته باشند. «ما جزو کشورهایی مانند روسیه، کشورهای مستقل جدید، عراق و کشورهایی بودیم که می‌توانستیم تحریم‌های ظالمانه را دور بزنیم و آنها را خنثی کنیم.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: خوشبختانه دولت جدید از بدو تاسیس بر روی بازکردن درهای ارتباطی و گسترش روابط متمرکز شده است، به وزیر امور خارجه در چین که توافقنامه 25 ساله ای منعقد شد که می توانست در این زمینه همکاری کند. برای شکستن تحریم ها و خلاص شدن از شر آقای دلار، افق جدیدی را برای ما باز کنید.

وی گفت: اخیراً سفری از سوی رئیس جمهور به روسیه داشتیم که تمام تلاش های صهیونیست ها و اسرائیل را ناکام گذاشت چرا که آنها از این سفر اصلا راضی نبودند و همچنین از قرارداد همکاری 20 ساله که مخصوصا در حوزه اقتصادی میدانی، بخشی از دستور کار بود.«کار این سفر بود و قوی‌تر شد.

حجت الاسلام نکدلی خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که همیشه از دولت انتظار داشته ایم بحث قدرت در دیپلماسی اقتصادی است که در این سفر صورت گرفت و در حوزه سیاسی و نظامی موفق شدیم همکاری های متفاوتی با روسیه داشته باشیم.

وی گفت: با همکاری روسیه توانسته ایم بسیاری از نقشه های استکبار را در منطقه خنثی کنیم. البته این سفر می تواند در عرصه اقتصادی و نقض تحریم ها نیز نقش موثری داشته باشد و رونق اقتصادی را برای کشورمان به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید