سفر رئیس جمهور به قطر اهمیت اقتصادی زیادی دارد


زمان: 08:41
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1810646

ذاکر گفت: سفر آقای رئیسی به قطر و همکاری با کشورهای همسایه رویکرد مقتدرانه و گامی مهم برای آینده اقتصاد کشور و کاهش تورم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سید سلمان ذاکر در گفت و گو با اروم نیوز گفت: رویکرد دولت سیزدهم جمهوری اسلامی رویکرد مقتدرانه و تعاملی با کشورهای همسایه است که از نظر فاصله و فاصله یکی از مهمترین تعاملات اقتصادی و سیاسی است. فرهنگ و ضرورت کشورهای همسایه این تعامل است.» این امر فرهنگی، اجتماعی و …

وی افزود: در دولت قبل همه دنیا را به چند کشور فروختیم و الحمدلله رفتار آقای رئیسی حجت در کشورهای همسایه تمام شد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رویکرد اقتدارگرایانه ایران در برجام گفت: این تعاملات و روابط از سوی ایران امیدی برای آینده اقتصاد کشور و کاهش تورم است.

حجت الاسلام ذاکر در خصوص تاثیرات سفر آقای رئیسی به قطر گفت: رفتار و تعامل آقای رئیسی با کشورهای همسایه باعث شده است که برخی از کشورها مانند عربستان سعودی به موضع رفتار غیردیپلماتیک خود بازگردند و متوجه شوند که ایران کشوری تعاملی است. «آمریکا هم نیست و اسرائیل هم سنگری برای عربستان سعودی و کشورهای علاقه مند به این مسائل خواهد بود.

وی افزود: این تعاملات رئیس جمهوری اسلامی با کشورهای همسایه تاثیر مثبتی بر آینده اقتصادی و سیاسی کشور و ناامیدی کشورهایی مانند آمریکا خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید