سلبریتی ها آتش کوره شورش را برافروختند/ تلاش غرب برای نجات چاقو داران از سر دلسوزی نیست


ساعت: 13:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۶
کد خبر: 1918382

کمالی با بیان اینکه دلیل تلاش غربی ها و آمریکایی ها برای نجات قمه داران و قاتلان و نیروهای امنیتی در رسانه ها، دلسوزی با نظام و مردم ایران نیست، گفت: آنها برای بقا و فشار بر جمهوری اسلامی به این فضول های خیابانی نیاز دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید کمالی استاد دانشگاه هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار هرمز گفت: تمام اتفاقاتی که معاندین و تروریست ها در چند ماه گذشته در کشور توسط غربی ها و خودی ها انجام داده اند. در فضای مجازی زیر پای نظام مقدس. جمهوری اسلامی ایران نوشت و گزارش تجمع آنها این بود که این کارها توسط خود دولت انجام می شود تا اذهان مردم را منحرف کنند اما اکنون که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یاغیان و رزمندگان را به تنبیه می کند. با قانون و شرع مقدس اسلام همه غربی ها و مزدوران محلی و برخی سلبریتی ها از هشتگ شماره استفاده کنید. آیا به این دلیل نیست که شما فکر می کنید رژیم جمهوری اسلامی ایران دارد نیروهای خودش را اعدام می کند، پس چه ربطی به شما دارد؟!

وی افزود: یک بام و دو جور غربی ها و مزدوران داخلی و برخی روزنامه های اصلاح طلب واقعا جای تاسف دارد، البته این ترفند آنهاست و برای اهل بصیرت تازگی ندارد چرا که خبری از روزنامه های اصلاح طلب و سایت های آنها نیست. توقعی جز این نیست و در اکثر انقلاب ها به آسیاب دشمن چنگ انداخته اند.

استاد دانشگاه هرمزگان تصریح کرد: ماجرای خنده دار این است که کشورهای غربی که این روزها سرگرم سرکوب اعتصابات و تظاهرات داخلی خود هستند و خود درگیر اعتصابات و بحران های عظیم اجتماعی هستند، با وقاحت به اعدام در جمهوری اسلامی نه می گویند. البته حق با آنهاست زیرا کشورهای غربی با گلوله معترضان خود را در خیابان محاکمه می کنند و به آنها فرصت محاکمه نمی دهند!

وی گفت: دلیل تلاش رسانه ای غربی ها و آمریکایی ها برای نجات قمه داران و قاتلان مردم و نیروهای امنیتی، دلسوزی با نظام و مردم ایران نیست، بلکه بقا و منافع خودشان و فشار به جمهوری اسلامی برای گلزنی است. نکاتی در برجام و مذاکرات، قدرت های هسته ای به این هوشیاران خیابانی نیاز دارند و با مجازات این قاتلان پیاده نظام آمریکایی کمتر در خیابان حضور پیدا می کند و منافع آنها تهدید می شود و هزینه هایی که در این راه انجام داده اند به هدر می رود. .

کمالی تصریح کرد: نکته دیگر اینکه کوره این اغتشاشات در فضای مجازی با حضور و شور و هیجان برخی از سلبریتی ها شعله ور شد، آنها بارها در این چند ماه آتش زدند و این حجم از ویرانی و خون شهدا و کسانی که شهید شدند. به جرم فتنه کشته شد. و محرم با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به سزای اعمالشان خواهد رسید. شروع جنگ بر عهده همین سلبریتی هاست و از طرفی قوه قضائیه مصمم است با آنها مقابله کند و اعلام کند هرکس دروغ گفته باید پاسخگو باشد چه برسد به اینکه به دردسر کشیده شود.

استاد هرمزگان ادامه داد: به همین دلیل است که اکنون افراد معروف از ترس قضاوت و گرفتار شدن در چنگال قانون، شروع به پیشروی کردند و یک صدا با اصلاح طلبان و غربی ها در واقع «نه به اعدام» را به راه انداختند. ” پویش.

وی در ادامه افزود: اما از آنجایی که خودشان تحت اجبار و ظلم هستند، خواستار برخورد دستگاه قضایی با اراذل و اوباش با اشد مجازات هستند.

کمالی اذعان داشت: این گونه تحرکات و همراهی دشمنان هیچ خللی در اراده و تصمیم نظام در برخورد با سلب کننده آرامش مردم و اسلحه به سوی مردم و دارای حکم جنگ ایجاد نمی کند. من ابتکار عمل را بر عهده خواهم گرفت

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید