سناتور آمریکایی: دستگیری ترامپ کشور را منفجر خواهد کرد

وب سایت هیل نوشت: سناتور جمهوری خواه لیندسی گراهام در مصاحبه ای با شبکه فاکس اند فرندز با اشاره به عدم تمایل دادستان در مقابل آلوین براگ دادستان منطقه منهتن برای دستگیری ترامپ به اتهام پرداخت حق امتیاز 130 هزار دلاری به یک بازیگر آمریکایی گفت: براگ برای پیگرد ترامپ. تحت فشار سیاسی است

گراهام در توضیح اینکه چرا فکر می‌کند براگ اکنون آماده است علیه ترامپ اتهام بزند، گفت: شخصی که در دفتر دادستانی منطقه منهتن کار می‌کرد، قبلا کتابی در انتقاد از سایروس ونس جونیور دادستان سابق منطقه منهتن نوشته بود، اگر گفته بود باید از ترامپ شکایت می‌کردی اما اجازه دادی. او برود اکنون براگ فشار را احساس می کند.

گراهام همچنین از براگ به عنوان دادستانی مورد حمایت جورج سوروس میلیاردر و مدیر بنیاد سوروس انتقاد کرد و گفت که او (براگ) در مبارزات انتخاباتی خود برای دادستان منطقه منهتن در سال 2021 مبالغ زیادی از سوروس دریافت کرده است.

ترامپ پیش‌بینی کرد که روز سه‌شنبه دستگیر خواهد شد و از حامیانش خواست در حمایت از او برای «بازپس‌گیری کشور» «تظاهرات» کنند.

پلیس آمریکا، از جمله پلیس کنگره، روز سه شنبه آمادگی امنیتی خود را برای مقابله با اعتراضات احتمالی در واشنگتن و نیویورک اعلام کرد.

منابع خبری در آمریکا گزارش داده‌اند که تدابیر امنیتی از صبح سه‌شنبه تشدید شده و احتمالاً حصار محافظی در اطراف کنگره آمریکا کشیده خواهد شد.

ترامپ در یک پست وبلاگی بدون ارائه مدرک مدعی شد که جلسات غیرقانونی دفتر دادستان منطقه منهتن نشان می دهد که او دستگیر خواهد شد. وی در مورد اتهامات وارده توضیح بیشتری نداد.

دیدگاهتان را بنویسید