سهام خوبی داریم/ مردم از خریدهای هیجانی پرهیز کنند


ساعت: 14:55
تاریخ انتشار: 1401/02/21
کد خبر: 1838080

وزیر صمت گفت: دغدغه تامین مواد اولیه و محصولات نهایی نداریم و ذخایر کالایی کافی وجود دارد، اما مهم این است که در روزهای برنامه التهاب و نگرانی در بازار وجود نداشته باشد. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ایرنا از وزارت صنعت، معدن و تجارت، سیدرضا فاطمیامین در حاشیه نشست مشترک وزرای صمت، جهاد کشاورزی و دادگستری در خصوص اصلاح روند توزیع یارانه ها با بیان اینکه ذخایر کالایی مناسبی در کشور داریم، گفت: وی گفت: اصلاح نظام جراحی و یارانه ها از خریدهای هیجانی که باعث التهاب در بازار می شود خودداری کنید.

وزیر صمت این جراحی بزرگ اقتصادی و اصلاح یارانه ها را به نفع مردم دانست و گفت: یارانه به جای ابتدای زنجیره (واردکنندگان) در انتهای زنجیره (مردم) تعلق می گیرد که در بهره وری موثر خواهد بود. و بهینه سازی تولید

وی با اشاره به بررسی ها و نشست های تخصصی گفت: نگرانی برای تامین مواد اولیه و محصولات نهایی نداریم و کالاها (از جمله لبنیات و کالاهایی مانند مرغ، تخم مرغ و روغن) به اندازه کافی موجود است. و اضطراب در روزهای اجرای پروژه در بازار ظاهر نمی شود.


آرامش مردم و حمایت شبکه توزیع مهم است

وزیر صمت آرامش خاطر مصرف کنندگان و مردم را بسیار مهم دانست و یادآور شد: سیستم توزیع (شرکت های توزیع، بنکداران و مغازه ها و …) نیز باید در این طرح ما را یاری کنند تا مشکلی پیش نیاید.

فاطمی امین با اشاره به همکاری های فرابخشی در سطح دولت در اجرای این طرح تاکید کرد: با حمایت مردم و کاهش خریدهای هیجانی، التهاب در روزهای ابتدایی طرح مدیریت و کنترل می شود.


مشکل کمبود پاستا را حل کنید

وی مشکل کمبود ماکارونی در تهران و بسیاری از شهرستان ها را نمونه ای از حاکمیت امروز عنوان کرد و ادامه داد:

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید