سه سال آزار و اذیت و تجاوز به زن جوان با ساخت فیلم سیاه

متهم که زن جوانی است در شکایت خود مدعی شد که به دلیل ترس شوهرش سکوت کرده و سه سال شکنجه او را به شدت افسرده کرده است.

سه سال آزار و اذیت و تجاوز به زن جوان با ساخت فیلم سیاه

چندی پیش زن جوانی به نام شبنم به پلیس مراجعه کرد و مدعی شد که مردی ثروتمند به او تجاوز کرده و فیلمی گرفته است.

شبنم 27 ساله به پلیس گفت: سه سال پیش در حالی که من و همسرم وضعیت مالی خوبی نداشتیم در فضای مجازی به دنبال شغلی مناسب بودم که با آگهی استخدام در یک شرکت خصوصی مواجه شدم. به یک شرکت خصوصی در غرب تهران رفتم و با مدیر آنجا که مردی میانسال به نام رامین بود قرار ملاقات گذاشتم. در اولین قرار او چیزهای نامناسبی گفت.

به همین دلیل می خواستم شرکت را ترک کنم. اما ناگهان در اتاقش را قفل کرد و بدون توجه به التماس من مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. او صحنه های سیاه را فیلمبرداری کرد و تهدیدم کرد که اگر چیزی در این مورد به کسی بگویم، فیلم را پخش خواهد کرد و آبروی من را خواهد برد. گیج برگشتم و از ترس جرات نکردم به شوهرم چیزی بگویم.

وی ادامه داد: پس از چند روز رامین با من تماس گرفت و گفت اگر تسلیم خواسته هایش نشوم، فیلم را برای شوهرم می فرستم. به همین ترتیب مرا تهدید کرد که تا سه سال به خواسته های شوم او تسلیم خواهم شد. در این مدت دچار افسردگی شدم و با همسرم اختلافات جدی داشتم تا اینکه همسرم متوجه ماجرا شد و من حقیقت را به او گفتم. حالا اومدم از رامین شکایت کنم.

با این شکایت ماموران به دنبال مدیر شرکت رفتند و او را دستگیر کردند. اما او مدعی است که به زن جوان آسیبی نزده و این زن برای باج گیری از او چنین شکایتی کرده است. ماموران در تلفن همراه او فیلم های سیاه رنگ زیادی پیدا کردند.

به این ترتیب رامین 47 ساله به اتهام آزار و اذیت و انتشار فیلم سیاه در شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران به دفاع از خود پرداخت.

شبنم در ابتدای این نشست گفت: این مرد سه سال از زندگی من را تباه کرد. هر بار که موبایلم زنگ می زند دلم می لرزد. او با تهدید من و ساختن یک فیلم سیاه از من مرا به شرکت می کشاند. اما از ترس آبروی خودم جرأت نکردم به کسی بگویم. من برای او حکم اعدام می خواهم.

زمانی که رامین مقابل قضات قرار گرفت، منکر اتهام شد و ادعای عجیبی کرد. گفت: سه سال پیش این زن به مطب من آمد و گفت طلاق گرفته است. او گفت که به پول نیاز دارد و اصرار کرد که او را در شرکتم استخدام کنم. در این مدت او برای گرفتن پول به من مراجعه کرد و از من خواست که رابطه برقرار کنم. حتی با هم به مسافرت رفتیم. هیچ آزاری در کار نبود و این زن به دروغ چنین ادعایی را علیه من مطرح کرد.

با این کت و شلوار، قضات برای قضاوت وارد شهر شدند.

دیدگاهتان را بنویسید