سه پروژه مهم دانشگاه علوم پزشکی استان افتتاح و راه اندازی شد


ساعت: 12:32
تاریخ انتشار: 06/09/1401
کد خبر: 1894018

طی مراسمی با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، سه پروژه مهم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان همزمان با هفته دولت با اعتبار بیش از 80 افتتاح شد. میلیارد تومان.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هرمز؛ همزمان با هفته دولت، سه پروژه مهم عمرانی دانشگاه علوم پزشکی در مراسمی با حضور کامرانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، مدیرکل سیاسی، انتخابات و ادارات کل کشوری استاندار و استاندار افتتاح شد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان ابتدا از دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سلف سرویس بازدید و با اعتباری بالغ بر شش میلیارد تومان این دانشکده را افتتاح کرد.

با افتتاح سلف سرویس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بیش از 100 معلم و دانشجو از خدمات اجتماعی مناسب بهره مند می شوند.

کامرانی در ادامه افتتاح پروژه های هفتگی دولت دانشگاه علوم پزشکی استان با حضور در فوریت های پیش بیمارستانی و فوریت های پزشکی استان کلنگ عملیات ساخت سوله مدیریت بحران را آغاز کرد. مرکز فوریت های پزشکی منطقه

سوله مدیریت بحران مرکز فوریت های پزشکی استان برای پشتیبانی از حوادث غیرمترقبه با زیربنای بیش از هزار متر و اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان ساخته می شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در ادامه حضور در شهرستان پیامبر اعظم(ع) پروژه مهم آزمایشگاه مرجع استان را کلید زد.

کامرانی در آئین آزمایشگاه مرجع استانی گفت: آزمایشگاه مرجع استانی در زمینی به مساحت 6 هزار متر مربع در پنج طبقه و با اعتبار 60 میلیارد تومان احداث می شود.

وی گفت: با ساخت ساختمان آزمایشگاه مرجع استان هرمزگان به رکن آزمایشگاهی در جنوب کشور تبدیل می شود.

معاون سیاست گذاری، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: ایجاد آزمایشگاه مرجع یکی از نیازهای اصلی استان است که با همکاری سه جانبه استانداری، دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت در حال ساخت و تجهیز است. سلامتی.

وی افزود: در هفته دولت امسال در مجموع 52 پروژه بهداشتی، درمانی و آموزشی به همت دانشگاه علوم پزشکی استان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت که نقش مهمی در ارتقای شاخص های بهداشتی و درمانی کشور خواهد داشت. استان.

کامرانی گفت: زیرساخت های بهداشتی و درمانی هرمزگان برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مناسب به مردم استان باید بیش از پیش تقویت شود و برای تحقق این امر همگان به ویژه بنگاه های اقتصادی از جایگاه اجتماعی رسالت مهمی دارند. مسئولیت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید