سواد رسانه ای با گسترش رسانه های جمعی در خط مقدم قرار دارد


ساعت: 10:47
تاریخ انتشار: 1401/01/30
کد خبر: 1823014

رشیدیان گفت: امروزه با گسترش ارتباطات و رسانه های جمعی در سراسر جهان و دسترسی اکثر مردم به فضای مجازی، موضوع سواد رسانه ای سرلوحه کار قرار گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر رشیدیان، دبیر نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی در استان خراسان رضوی در گفتگو با صبح توس؛ با بیان اینکه امروزه با گسترش رسانه های جمعی بحث سواد رسانه ای در رأس امور قرار گرفته است. وی گفت: امروزه با گسترش ارتباطات و رسانه های جمعی در سراسر جهان و دسترسی اکثر مردم به فضای مجازی، موضوع سواد رسانه ای در رأس امور قرار گرفته است.

وی بیان کرد: اثربخشی و کارآمدی یک مجموعه مردمی; عامل مهم و حیاتی در اجرای طرح های پیشرفت؛ این امر توسعه و رفاه مردم کشور است و توسعه و گسترش مناسب مجموعه مستلزم نظارت و بررسی مستمر پرونده ها و اصلاح تصمیمات است.

دبیر نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی در استان خراسان رضوی؛ وی بیان کرد: بر اساس گام دوم انقلاب و دستور جهاد تبین از سوی مقام معظم رهبری کلیه اساتید; از نخبگان و دانشگاهیان می‌خواهیم گامی سازنده و مثبت در راستای تحقق این امر تا حد امکان بردارند.

رشیدیان خاطرنشان کرد: نهضت سوادآموزی اسلامی خراسان رضوی با بهره گیری از معلمان جوان خوش فکر و مجرب آمادگی برگزاری کلاس های آموزشی برای خانواده ها را دارد. سازمان ها و ادارات دارد. شهرستان های خراسان رضوی نیز می توانند با هماهنگی نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی خراسان رضوی در قالب اردوهای سواد رسانه ای از کلاس ها و دوره های تسهیلات اجتماعی بهره مند شوند.

وی در پایان بیان کرد: راه های ارتباطی نهضت سواد رسانه ای خراسان رضوی در بستر سروش؛ ایتا دستگاه; تلگرام و اینستاگرام مجاز به ارتباط با @nasrarazavi هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید