سوخو 25 سقوط کرد روسیه / 74 زیرساخت نظامی اوکراین سقوط کرد


ساعت: 18:45
تاریخ انتشار: 14/05/12
کد خبر: 1811077

وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای اعلام کرد که «نبرد امروز تلاشی برای جلوگیری از جنگ جهانی است» و وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که سوخو 25 به دلیل خطای خلبان سقوط کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش اسپوتنیک، وزارت خارجه روسیه روز پنجشنبه در بیانیه ای درباره رویدادهای اوکراین اعلام کرد: ایالات متحده از گفتگو با روسیه درباره اوکراین و امنیت جهانی خودداری کرده است.

ماریا زاخارووا، وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: تخلیه دیپلمات های روس از کیف نیمه شب گذشته پایان یافت. شهروندان روسیه در اوکراین می توانند به کشور خود بازگردند یا به کنسولگری کشورهای همسایه مراجعه کنند. این آغاز یک جنگ نیست، بلکه تلاشی برای جلوگیری از جنگ جهانی است.

وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای اعلام کرد که 74 زیرساخت نظامی زمینی اوکراین در نتیجه حملات نیروهای روسی تخریب شده است. از جمله 11 فرودگاه نیروی هوایی، 3 پست فرماندهی، 18 پدافند هوایی S-300 و Buk-M1 منهدم شد.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: «سوخو 25 روسی به دلیل خطای خلبان سقوط کرد. خلبان در حال حاضر پس از یک وضعیت اضطراری در یک پایگاه نظامی در سلامت کامل به سر می برد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید