سود میلیاردی از نیمکت شلوغ استقلال

سرمربی استقلال به ۶ میلیارد ریال جریمه نقدی و ۷ جلسه محرومیت از همراهی تیمش محکوم شد. یعنی تماشای یک سوم بازی های استقلال از روی سکوها!

در کنار همه این جریمه ها، استقلال باید 10 درصد از قراردادش را نیز جریمه بپردازد و در یک محاسبه ساده، سرمربی پرتغالی آبی ها بیش از 3 میلیارد تومان جریمه شده است.

همچنین در پرسپولیس محمد اصغری، آنالیزور این تیم بیشترین جریمه از سوی کمیته انضباطی را دارد. او تاکنون 15 میلیون تومان جریمه شده و 2 جلسه محروم شده است که عجیب است. البته تخلفات پرسپولیس با کادر فنی استقلال همخوانی ندارد و آبی ها با تخلفات کمیته انضباطی نقره داغتر از هر تیم دیگری بوده اند.

جریمه های استقلال تا هفته بیست و یکم از سوی کمیته انضباطی به شرح زیر است:

بازی با مس کرمان: 20 میلیون تومان جریمه نقدی + یک جلسه محرومیت فینال، یک جلسه محرومیت تعلیقی به همراه 200 میلیون تومان جریمه برای ساپینتو + 100 میلیون تومان جریمه برای غلامپور

بازی مقابل سپاهان: 60 میلیون تومان جریمه نقدی و محرومیت غلامپور

رالی مقابل تراکتور: 20 میلیون تومان جریمه

بازی مقابل ملوان: 150 میلیون تومان + یک جلسه با محرومیت دائم و یک جلسه با محرومیت تعلیقی برای ساپینتو

بازی مقابل پیکان: 4 جلسه محرومیت قطعی مقابل ساپینتو + 10 درصد جریمه مبلغ قرارداد این مربی (10 درصد قرارداد ساپینتو به دلار معادل 3 میلیارد و 750 میلیون تومان)

بازی مقابل گل گهر: 400 میلیون تومان جریمه نقدی به همراه 2 جلسه محرومیت

بازی مقابل مس رفسنجان: 40 میلیون تومان جریمه نقدی و محرومیت بهزاد گلمپور

مجموع جرایم مستقلین: 4 میلیارد و 740 میلیون تومان

جریمه های پرسپولیس تا هفته بیست و یکم از سوی کمیته انضباطی به شرح زیر است:

دیدار مقابل هواداران: یک جلسه محرومیت قطعی و یک جلسه محرومیت تعلیقی به همراه 5 میلیون تومان جریمه برای محمد اصغری (آنالیزور)

بازی مقابل فولاد: 10 میلیون تومان جریمه

بازی مقابل نفت مسجد سلیمان: 20 میلیون تومان جریمه نقدی + یک سال محرومیت مشروط به همراه 10 میلیون تومان جریمه برای فراز اوجاقی (ماساژور)

دیدار با ملوان: 10 میلیون تومان جریمه نقدی همراه با جلسه نهایی دادگاه محمد اصغری (تحلیلگر)

به گزارش ایسنا، در حالی که بیش از دو سوم فصل جاری و 10 هفته به پایان این مسابقات باقی مانده است، باید دید تخلفات کمیته انضباطی برای عوامل تیم های استقلال و پرسپولیس در بازی های آینده چقدر خواهد بود و آیا ما در بازی های آینده حضور داریم. شاهد جنجال و حاشیه سازی بیشتری نخواهیم بود. ?

دیدگاهتان را بنویسید