استقلال به دنبال کسب سود چند میلیاردی از تیم ترکیه ای است

استقلال به دنبال کسب سود چند میلیاردی از تیم ترکیه ای است

علایار صیادمنس قطعا فنرباغچه را ترک کرده و به تیم هال سیتی انگلیس پیوسته است، اتفاقی که می تواند به یک روند برد-برد برای استقلال تبدیل شود، زیرا ظاهرا این باشگاه با فنرباغچه ترکیه قرارداد دارد که بر اساس آن در صورت جدایی علایار از این تیم. به طور دائم و در تیم جدید، حدود 20 درصد از کل مبلغ نقل و انتقالات از طرف ایرانی خواهد بود.

در همین رابطه روز گذشته یکی از افراد نزدیک به مدیران باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه استقلالی ها تمایلی به ارتباط با باشگاه هال سیتی ندارند، به خبرورزشی گفت:
دلیلی برای تسویه حساب با انگلیسی ها وجود ندارد، چون اولا آنها نقشی در این معادله ندارند و استقلال در فنرباغچه حساب دارد و از طرفی اگر قرار باشد انگلیسی ها به ما پول بدهند بهانه تحریم می کنند. و ممکن است جلوی پرونده استقلال را بگیرد اما به دلیل حجم زیاد تراکنش های مالی ایران و ترکیه و صرافی های زیادی که در این زمینه انجام می شود، باشگاه فنرباغچه مجبور است سهم استقلال را به ما بپردازد. لذا کار اداری و مذاکرات ادامه دارد. اما با توجه به قیمت فعلی ارز، این رقم می تواند بسیار قابل توجه باشد و راه را برای استقلال هموار کند.

دیدگاهتان را بنویسید