سورپرایز 90 دقیقه ای خودروسازان برای فروش خودرو به مناسبت عید سعید فطر؟

سورپرایز 90 دقیقه ای خودروسازان برای فروش خودرو به مناسبت عید سعید فطر؟

وزارت بهداشت به عنوان سیاست گذار اصلی، طرح های فروش خودروسازان را در سال های اخیر به گونه ای برنامه ریزی کرده است که در پایان ماه مبارک رمضان محصولات خود را در اختیار متقاضیان قرار دهند.

شرکت های خودروسازی در سال های اخیر محصولات خود را در قالب طرح های مختلف فروش در ایام عید سعید فطر در اختیار متقاضیان قرار داده اند. اما به نظر می رسد امسال خبری از اجرای طرح های فروش خودرو به مناسبت عید سعید فطر نیست.

وزیر صمت در تازه ترین اظهارات خود از دومین فروش گسترده محصولات خودروسازان در نیمه اردیبهشت ماه 1402 خبر داد و رضا فاطمی امین که اکنون در آستانه استیضاح قرار گرفته است، از انجام دور جدید فروش خودرو با شرکت خبر داد. همان مکانیزم در صف دور اول.

شوک بزرگ برای ثبت نام ایران خودرو و سایپا بدون قرعه کشی

رونمایی از این طرح فروش خودرو در حالی صورت می گیرد که کاندیداها منتظر اعلام طرح فروش شرکت های خودروسازی برای عید سعید فطر هستند.

به گفته فاطمی امین، به نظر می رسد شرکت های خودروسازی در عید سعید فطر امسال برنامه ای برای فروش محصولات خود ندارند. از آنجایی که بعید است خودروسازان برای دومین عرضه گسترده محصولات خود در اواسط فروردین آماده شوند و از سوی دیگر هنوز تعهدات خود را در خصوص دور اول فروش محصولات خود با مکانیزم دم به نامزدها ابلاغ نکرده اند. امکان باید به مناسبت عید سعید فطر برنامه فروش تهیه کند.

وزارت حراست دولت سیزدهم تمام تمرکز خود را بر حذف فروش خودروهای قرعه‌کشی گذاشته و برای رسیدن به این هدف، ایده فروش محصولات خودروسازان با مکانیزم صف را در دستور کار خود دارد. به نظر می رسد این ایده در اسفندماه سال گذشته به ذهن مدیران صمت رسید و در پایان آخرین ماه سال 1401 دور اول فروش خودروهای با این سازوکار محقق شد.

شاید اگر مدیران صامت زودتر به این نتیجه می رسیدند که فروش محصولات خودروسازان با ایده یک چرخش، دور دوم تحویل خودروهای با مکانیزم چرخشی برای پیکاپ رونمایی می شد. همزمان با عید سعید فطر 1402، هدایایی برای خودروسازان در عید به مشتریان تبدیل شود. حفظ تناسب اندام

با وجود چالش در نحوه تحویل خودرو در عید سعید فطر، این فرصت برای شرکت های خودروسازی نیز فراهم شده است تا در دقیقه 90 با رونمایی از طرح فروش محصولات خود به مناسبت عید سعید فطر، مشتریان را غافلگیر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید