سوزاندن مسجد و برداشتن حجاب از سر زنان دیگر اعتراضی نیست


ساعت: 15:50
تاریخ انتشار: 08/08/1401
کد خبر: 1907087

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: برای حل مشکلات فتنه باید گفت و گو را در دستور کار قرار دهیم و در صورت نیاز به امنیت باید در چارچوب گفتمان عقلانی عمل کنیم نه اینکه بانک ها، مساجد و خانه های زیر دستان را تخریب کنیم. لباس اعتراض.» زنان را بگیرید و دیگر اعتراض نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ؛ آیت الله سید کاظم نورمفیدی ظهر امروز در جمع طلاب گرگان اظهار داشت: سنت الهی آزادی انسان است و انسان در انتخاب آزاد است و حتی خداوند ابن ملجم را آزاد گذاشته بود و به همین دلیل عدد بر سینه امام حسین(ع) است. . الف) می نشیند و سر را از سینه این امام جدا می کند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان در پاسخ به این سوال که آیا زنان در ایران آزادی دارند، گفت: اگر منظور از آزادی این است که زنان وارد جامعه شوند و به دانشگاه بروند و مسئولیت اجتماعی را بپذیرند و در مراکز علمی و دستگاه های اجرایی کار کنند. ، جمهوری اسلامی این فضا را فراهم کرده است و هیچ جایی نمی بینیم که حکومت اسلامی بتواند جلوی این فعالیت را بگیرد.

نورمفیدی تصریح کرد: اگر آزادی به معنای کفر فرهنگی است، اسلام مخالف است و آزادی باید در مسیر کمال انسانی باشد و انسان باید در انتخاب مسیر خود آزاد باشد و هیچکس در ایران مانع کمال انسان نشده است.

وی افزود: غرب هم زاده شرایط است و از آزادی که گفته شد پشیمان است.

این مسئول گفت: مشکلات ما اقتصادی و حل معضل بیکاری جوانان است و اگر این مشکلات حل شود آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

نورمفیدی افزود: برای حل مشکلات فتنه باید گفت و گو را در دستور کار قرار دهیم و در صورت نیاز به امنیت باید در چارچوب گفتمان عقلانی عمل کنیم و به بهانه اعتراض بانک ها، مساجد و خانه های مردم را تخریب نکنیم. و برداشتن حجاب از سر زنان و غیره.» ایرادی ندارد.

وی گفت: دشمن در سوریه نیز با درگیری داخلی باعث ورود داعش شد و زمینه دخالت نیروهای خارج از این کشور را فراهم کرد و به دنبال این هستند که این بهانه را در شهر و کشور ما بیاورند.

این مسئول تصریح کرد: من هم معترضم و می گویم مشکل اصلی ما مسائل اقتصادی است و باید آن را حل کنیم و حتی مقام معظم رهبری هم بر این موضوع تاکید دارند اما من معترضم اما شاهد تحولات و اتفاقاتی هم هستیم.

نورمفیدی تصریح کرد: در اوایل انقلاب کشور ما حتی سیم خاردار هم نداشت و امروز آمریکایی ها از موشک های ما می ترسند و ما هرگز نمی خواهیم اجازه دهیم این جایگاهی که کشور به دست آورده، خدشه دار شود و داریم. در طول راه هیچ خصومتی نسبت به کسی وجود ندارد و همه دشمنی ها به این دلیل است.» ما قدرت پیدا کرده ایم.

وی گفت: به خود و دوستانتان هشدار دهید که اگر خدای ناکرده این کشو به وضعیت افغانستان تبدیل شود، دیگر نمی توانید زندگی تجملی داشته باشید و این موضوع برای ما مثل روز روشن است.

این مسئول گفت: اساتید و اساتید دانشگاه باید پرچمدار این مسیر باشند و نسبت به این قیام به مردم هشدار دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید