سومین جلسه هیئت حاکمه فدراسیون پهلوی برگزار شد


ساعت: 18:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۶
کد خبر: 1890708

سومین جلسه اعضای هیئت مدیره فدراسیون پاورلیفتینگ و کشتی در سال 1401 برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های زورخانه ای و پهلوانی؛ در بیست و ششمین روز مرداد ماه 1401 سومین جلسه اعضای فدراسیون ورزش های قدرتی و کشتی در ساختمان فدراسیون واقع در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد.

در ابتدای این دیدار، رئیس فدراسیون با آرزوی قبولی ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، گزارشی از عملکرد و فعالیت های فدراسیون در سال گذشته ارائه کرد. ماه و سپس دستور جلسه را ارائه کرد.

از مهمترین تصمیمات جلسه انتخاب و تعیین مسئولین کمیته های فدراسیون اعم از کشتی، کشتی، مربیگری، استعدادیابی، روابط بین الملل و …، طراحی و ساخت نرم افزار و دستگاه های الکترونیکی داوری برای داوری کشتی است. مسابقات، ایجاد سامانه نرم افزاری و سامانه آموزشی-مسابقه ای فدراسیون، پرداخت هدایای نقدی در مسابقات قهرمانی کشور در سطح نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با توجه به شرایط مالی فدراسیون، اعزام تیم منتخب ملی اعضای تیم برای شرکت در جشنواره بازی های فولکلور و آیینی کشور ایتالیا و… اشاره کرد.

لازم به ذکر است دکتر مهرعلی باران چسمه (رئیس فدراسیون)، سید حسن سبزواری (نایب رئیس)، مسعود ملکی (دبیر کل)، امید کوره چی (بازرس و عضو هیات مدیره)، اسماعیل واتجار (ورزش) در این جلسه کارشناس و عضو هیئت مدیره، سرکار خانم جعفری (خزانه دار) دار و عضو هیئت مدیره و علی اصغر حمسا (مشاور حقوقی) حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید