سپاهان – استقلال با حضور تماشاگران

سپاهان - استقلال با حضور تماشاگران

علی طاهری در خصوص آخرین وضعیت حضور هواداران ورزشگاه گفت: پس از جلسات متعدد با عوامل سازمان ها و ارگان های شرکت کننده در این مسابقات، طبق پروتکل اعلام شده از سوی فدراسیون فوتبال ایران، 30 درصد از ورزشگاه استان است. از سوی شورای تامین استان برای حضور هواداران صادر شده است، بنابراین دیدار تیم های فولاد مبارکه سپاهان و استقلال تهران و همچنین دیدار تیم های ذوب آهن و پرسپولیس با حضور هواداران خواهد بود.

وی در خصوص سهمیه تیمی 30 درصدی ظرفیت ورزشگاه نیز گفت: بر اساس آیین نامه 90 درصد سهمیه 30 درصدی متعلق به تیم میزبان و 10 درصد از این ظرفیت به تیم میهمان اختصاص دارد.

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان در خصوص بلیت بازی های پیش رو افزود: از این پس فروش بلیت بازی ها فقط به صورت الکترونیکی امکان پذیر است و فروش بلیت کاغذی و بلیت فروشی دیگر به صورت حضوری امکان پذیر نخواهد بود. سپاهان و ذوب آهن سخت افزارهای لازم را برای سامانه فروش بلیت آماده کرده اند و به زودی آدرس سامانه فروش آنلاین بلیت اعلام می شود.

طاهری گفت: با توجه به سامانه بلیت الکترونیکی، هوادارانی که موفق به خرید بلیت نشده اند باید برای تنظیم شرایط مسابقه از تجمع در مقابل ورزشگاه اکیدا خودداری کنند. پیش بینی تغییری نخواهد کرد و ورود هواداران بدون بلیط الکترونیکی توسط ماموران محترم نیروی انتظامی ممانعت خواهد شد.

وی در خصوص واکسیناسیون هواداران نیز افزود: سامانه‌های فروش بلیت به سامانه‌های وزارت بهداشت متصل است و امکان خرید بلیت برای هوادارانی که کمتر از ۱۴ روز پس از دریافت نوبت دوم واکسن دریافت کرده‌اند وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید