سپاهان به تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا واکنش نشان داد

سپاهان ایران در واکنش به تصمیم اولیه کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا در باره دیدار فولاد مبارکه سپاهان و الاتحاد عربستان اعلام کرد که این تصمیم را صحیح نمی‌داند و حقوق خود را از طریق دادگاه عالی ورزش (CAS) پیگیری خواهند کرد.


به گزارش خبرگزاری موج، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان درباره تصمیم اولیه کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره دیدار تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان ایران و الاتحاد عربستان در هفته دوم اطلاعیه‌ای صادر کرد.

باشگاه اعلام کرد به هیچ وجه این تصمیم را صحیح نمی‌داند و خود را در این مورد موجه می‌داند. آنها مدارک و درخواست‌های قانونی خود را به مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کرده‌اند، اما در بسیاری از موارد بدون توضیح رد شده اند. باشگاه از کمیته درخواست کرد تا جلسه استماع حضوری و اعتراض به مسائل حقوقی، نامه ادعایی آن مرجع را به چالش بکشد، اما این درخواست رد شد. آنها همچنین درخواست کردند کمیته از برگزاری جلسه استماع و صدور تصمیم فوری قبل از برگزاری مسابقات المالیق خودداری کند که این درخواست نیز رد شد. در ادامه خواستار اعلام دلایل قانونی رأی به همراه متن رأی صادره شدند که این امر نیز رد شد. در نتیجه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به دادگاه عالی ورزش (CAS) مراجعه کرده و از طریق آن مرجع قضایی، پیگیر حقوق خود خواهد بود. این باشگاه همچنین از هواداران فهیم و نجیب سپاهان خواسته تا آرامش خود را حفظ کنند و به آنها اطمینان داده که موضوع تا رسیدن به نتیجه مطلوب با جدیت پیگیری خواهد شد. جزئیات بیشتر دیدار بعدی سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا متعاقبا اعلام خواهد شد.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید