سپاه به بالاترین سطح از توانمندی که تصور می کرد رسیده است

سپاه به بالاترین سطح از توانمندی که تصور می کرد رسیده است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منحصر به فردترین سازمانی است که به دست مولای متقی مانند امام خمینی (ره) ایجاد و تأسیس شد و توسط متقی دیگری امام عزیز فرماندهی شد. خامنه ای سی سال. سازمانی که در حال حاضر به بالاترین سطح توانایی که تا کنون نمایندگی داشته است رسیده است.

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص ویژگی های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منحصر به فردترین سازمانی است که توسط شخصیتی الهی چون امام خمینی (ره) ایجاد و تأسیس شده است. به مدت سی سال تحت فرماندهی مولای متقی دیگر، امام خامنه ای عزیز بوده است. سازمانی که در حال حاضر به بالاترین سطح توانایی که تا کنون نمایندگی داشته است رسیده است.

سردار فدوی افزود: توانمندی های سپاه در همه زمینه های مادی و معنوی افزایش یافته است. به عبارت دیگر وقتی توان مادی و معنوی با هم تلفیق شود، نیرویی به وجود می‌آید که هیچ نیروی شیطانی مانند توانایی آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها نمی‌تواند در برابر آن دوام بیاورد.

جانشین فرمانده کل سپاه درباره ویژگی مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز گفت: ویژگی مهم سپاه، خدمت است; از آنجایی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به موضوع خاصی مانند بحث نظامی توجه ندارد. به همین دلیل خدمت به مردم را می توان یکی از شاخصه های اصلی سپاه دانست.

دریادار فدوی همچنین با بیان اینکه رویارویی جبهه حق اسلام علیه باطل تمام نشده است، گفت: قرآن نیز تاکید دارد که در این جنگ هیچ گاه جبهه باطل پیروز نخواهد شد و قطعا جبهه باطل در شکست همیشگی خواهد بود. البته این را هم باید گفت که جبهه اسلام که همان جبهه حق است متعلق به یک یا دو نفر و حتی یک یا دو کشور نیست.

دیدگاهتان را بنویسید