سپاه خوزستان در حوادث پی در پی در کنار مردم است/ علم محرومیت زدایی در دست بسیجیان

وی در این مراسم درباره اقدامات استان خوزستان در بحث محرومیت زدایی بیان کرد: تمامی رده های سپاه با حوزه سپاه خوزستان تاکنون 13 هزار و 828 پروژه عمرانی و 86 هزار و 213 پروژه غیر عمرانی در مجموع 100 هزار و 41 پروژه داشته است. پروژه های عمرانی و غیرساختمانی سپاه ولیعصر(عج)، قرارگاه حضرت ابوالفضل(ع) سپاه کربلا در رده بندی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) نیروی زمینی سپاه، نیروی دریایی و غیره قرارگاه سازندگی استان قرار دارد. در این استان با وام 757 میلیارد و 578 میلیون تومانی صورت گرفت.

وی با اشاره به پروژه های انجام شده در این استان خاطرنشان کرد: پروژه های مسکن نیازمندان، مددجویان، معلولان، اقدامات خوب در بحث آبخیزداری، لایروبی جریان های کشاورزی، مدیریت آب های سطحی، تسطیح اراضی کشاورزی، احداث و تعمیر یادمان ها، حوضه آبریز. سیستم های مدیریت شهدا، راه ها و پل های روستایی و … در مناطق غیرنظامی در بحث جهیزیه، هبه و لوازم التحریر اقداماتی در استان خوزستان توسط سپاه ولیعصر در سراسر استان انجام شد.

سردار حزنی با تاکید بر ساخت مسکن توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که تاکنون 10 هزار و 603 واحد کمک در دو مرحله در سراسر کشور و در سپاه در خوزستان انجام شده است، گفت: در استان خوزستان در فاز اول پروژه شهید شوشتری 282 بود. و در فاز دوم پروژه شهید کاظمی 210 پروژه در مجموع 492 پروژه اجرا شد. البته پروژه های زیادی در کشور اجرا شده و ده هزار نفر در روستاهای صعب العبور و مرزی صاحب خانه شده اند. با تشکر از کسانی که در این زمینه زحمت کشیده اند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه گفت: حوادثی مانند سیل، زلزله و… که در گلستان، سیستان و بلوچستان، خوزستان و… رخ داد مشکلاتی را به وجود آورد که مجبور شد یک گردان عملیاتی مستقر شود. ساخت. «و ابزار اجرا شد و تاج نیز اوضاع را تشدید کرد.

سردار حزنی با بیان اینکه اقدامات محرومیت زدایی سپاه توسط بسیجی انجام می شود که از آن قدردانی می کنیم، گفت: باید یاد بگیریم که مردم در نظام مهم هستند. مردم پایدار هستند. مقامات و مسئولیت ها تغییر می کنند. نظام مقدس جمهوری اسلامی وقتی با مردم باشیم در بخش‌های مختلف مهم و موفق است، غیرممکن‌ها با مردم ممکن است، آمار زمانی مهم است که رضایت انسانی وجود داشته باشد.

وی افزود: همه سر هر سفره ای نشسته اند، اولویت باید با مردم باشد، کمک به مردم، بشردوستی و محرومیت زدایی به همان اندازه که مردم خوشحال هستند، هرکسی در این مدت تلاش کرد به نفع مردم بود، باید باشند. تشکر و قدردانی کرد.

سردار خزنی در پایان گفت: سپاه خوزستان که در این مدت با رهبری و برنامه ریزی سردار شاهوارپور زحمات زیادی کشیده است، در حوادث پی در پی در کنار مردم بوده و ماموریت های پرهزینه و اقدامات خوبی را در استان توسط سپاه دنبال کرده است. فرمانده به ما از سایر دوستان کمیته کمک و غیره قدردانی می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید