وقتی بسیجیان برای محرومیت زدایی به میدان می آیند / از تعقیب مشکلات تا جلوگیری از طلاق در رودخانه

ساعت: 10:34
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1786561

زارع پور گفت: محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان از اولویت های قرارگاه تحول محله است و بسیجیان پرتلاش با همت خود مردم در جهت تغییر منطقه گام برمی دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ناصر زارع پور در گفتگو با خبرنگار هرمز با تبریک هفته بسیج به تشریح برنامه های یکساله قرارگاه تحول محله شهید استادی در سکل رودان پرداخت و گفت: خانه بهداشت، سرای نیازمندان، مساجد، امامزاده ها، آبرسانی روستایی، ض اماکن ورزشی، گلزار شهدا، پروژه های اورژانسی فعال است که توانسته به اهداف خود دست یابد.

وی افزود: پروژه های اجرا شده توسط قرارگاه تحول باید ادامه یابد تا مردم منطقه رونق داشته باشند.

دبیر ستاد تحول شهرستان اسکل رودان شهید استادی ادامه داد: در مکان ها و بر اساس منویات مقام معظم رهبری حدود 4000 پرس غذا و بسته های غذایی بین نیازمندان کمک های مومنانه توزیع شد.

زارع پور فقر و اعتیاد را از عوامل مهم در بروز طلاق عنوان کرد و گفت: این اردو با تشکیل گروهی از اصلاح طلبان به حل مشکلات خانوادگی و جلوگیری از طلاق در این منطقه کمک کرده است. این مسائل جزو آسیب های اجتماعی فقر و اعتیاد است.»

وی افزود: با کمک بنیاد برکت توانسته ایم مشکل اشتغال جوانان را حل کنیم و امیدواریم با کمک مردم، خیرین و کارمندان با ایجاد اشتغال، اشتغال حرفه ای بیکاری را در بین جوانان برطرف کنیم. آموزش و کار.”

دبیر کانون تحول محله شهید استادی سکل رودان گفت: از فرمانده محترم سپاه ناحیه، فرمانده حوزه علمیه امام حسین(ع)، بسیجیان و خیرینی که ما را یاری کردند تشکر می کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید