سپاه محل‌های تجمع فرماندهان مرتبط با جنایات کرمان در سوریه و مقر جاسوسی موساد در اربیل را منهدم کرد

به گزارش خبرگزاری موج


در پی عملیات موشکی ساعتی پیش علیه ستادهای جاسوسی و تجمع گروه های تروریستی ضد ایرانی در مناطقی از منطقه پیام شماره 2 ارتش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منتشر شد.

متن آگهی به شرح زیر است:

به نام خدا

من به کسانی که می جنگند قول می دهم که مظلوم هستند و خدا می تواند به آنها کمک کند».

ملت عزیز و شریف ایران اسلامی

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به جنایات اخیر گروه های تروریستی در شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان عزیزمان در کرمان و راسک؛ محل تجمع فرماندهان و عناصر کلیدی مرتبط با عملیات تروریستی اخیر؛ بخصوص داعشدر سرزمین های اشغالی سوریه، آنها را شناسایی و چندین بار به آنها شلیک کنید موشک بالستیک نابود

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ملت بزرگ ایران اطمینان می دهد که گروهک های تروریستی بدخواه ملت ایران را هر کجا که باشند پیدا کرده و به سزای اعمال ننگینشان خواهند رساند.

سایر اهداف منهدم شده اعلام خواهد شد.

«و چه نصرتی جز از جانب خداوند متعال و حکیم؟»

همچنین در اطلاعیه شماره 3 سپاه پاسداران برای هدف قرار دادن و انهدام مقر جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در اقلیم کردستان. عراق با موشک های بالستیک در عملیاتی که ساعاتی پیش اعلام شد.

متن آگهی به شرح زیر است:

به نام خدا

“ما جزو جنایتکارانی نیستیم که انتقام جو هستند”

ملت عزیز و بزرگوار ایران اسلامی – ملت بزرگ اسلام

در پاسخ به شرارت های اخیر رژیم صهیونیستی در شهادت فرماندهان سپاه پاسداران و جبهه مقاومت، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشرافیت و کنترل اطلاعاتی خود بر مقر و تحرکات این رژیم در منطقه، اعلام کرد: با شلیک موشک های بالستیک، یکی از مقرهای اصلی جاسوسی رژیم صهیونیستی. موساد) عراق را در اقلیم کردستان هدف قرار داد و آن را نابود کرد.

این ستاد مرکز توسعه عملیات جاسوسی و برنامه ریزی اقدامات تروریستی در منطقه و به ویژه کشور عزیزمان است.

به ملت عزیزمان اطمینان می دهیم که عملیات تهاجمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا انتقام آخرین قطرات خون شهدا ادامه خواهد داشت.

«و چه نصرتی جز از جانب خداوند متعال و حکیم؟»


آیا این خبر مفید بود؟