سیاست های برنامه هفتم توسعه هنوز ابلاغ نشده است


ساعت: 12:54
تاریخ انتشار: 1401/04/01
کد خبر: 1877805

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: هنوز سیاست های ابلاغی برنامه هفتم ابلاغ نشده است، اما جلسات مشترکی بین مجلس و مجمع تشخیص و سازمان برنامه و بودجه برگزار می شود و این جلسات ادامه خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت با خبرنگاران درباره اینکه چه خبری دارید؟ وی گفت: خبر جدید این است که یارانه های دولتی به صورت منظم پرداخت می شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای افرادی که موفق به دریافت یارانه نشده اند صورتحساب پرداخت می شود یا خیر؟ وی گفت: باید به اعتراض آنها رسیدگی شود و وزارت کار بر اساس اطلاعاتی که در اختیار دارد این موارد را تبیین و اصلاح کند تا یارانه به این افراد پرداخت شود و مابه التفاوت پرداخت شود. در صورت عدم صحت اطلاعات افراد، یارانه تعلق نمی گیرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه آیا سازمان برنامه و بودجه به درگاه الکترونیکی متصل است یا خیر، تصریح کرد: همه دستگاه ها متصل هستند و وصل خواهند شد. ما همچنین در حال تکمیل سیستم های خود هستیم و روی ارتقای سیستم ها بسیار کار می کنیم که در آینده می تواند بسیار مفید باشد.

میرکاظمی که در نهایت حقوق بازنشستگان را تعیین می کند؟ چرخ دنده ها او می سازد؟ وی گفت: تصمیم گیری در صلاحیت دولت نیست. بلکه دولت باید تایید کند که این کار انجام شده است و کمیته اجرایی نظر کارشناسی بدهد. جلسات مجلس و دولت و در نهایت بر اساس اسناد تصمیم گیری تشکیل می شود چرخ دنده ها خواهد بود.

برنامه هفتم توسعه در چه مرحله ای است؟ وی افزود: سیاست های ابلاغی سطح هفتم هنوز ابلاغ نشده است; اما جلسات مشترکی بین مجلس و شورا حسب اقتضا و سازمان برنامه و بودجه وجود دارد و این جلسات ادامه دارد.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید