سیستم بانکی رژیم صهیونیستی تحت کنترل «هکرهای نجات» قرار گرفت.

در همین راستا گروه «هکرهای نجات» مسئولیت حمله سایبری به زیرساخت های امنیتی بانک های اسرائیلی را بر عهده گرفت و این هکرها تهدید کردند که به زودی اطلاعات مشتریان و صاحبان حساب در بانک های اسرائیل را منتشر خواهند کرد.

به گفته «هکرهای نجات»، آنها از این پس می توانند از طریق دسترسی به سیستم بانکی اسرائیل به مشتریان این بانک ها پول انتقال دهند.

امدادگران هکر همچنین در بیانیه ای اعلام کردند که در آستانه روز جهانی قدس تهاجم دیگری انجام داده اند و اسرائیل باید تا روز جهانی قدس (29 آوریل 2022) منتظر حملات سایبری وحشتناک و گسترده تر باشد.

پس از انتشار این خبر، هاآرتص به نقل از این آژانس سایبری اعلام کرد که هیچ مدرکی دال بر هک کردن سیستم بانکی اسرائیل و هک حساب های شخصی پیدا نکرده است.

از سوی دیگر با نزدیک شدن به روز جهانی قدس، دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی از ترس حملات سایبری در آماده باش کامل به سر می برد.

در همین راستا، گزارش شده است که آژانس ملی سایبری اسرائیل (INCD) نسبت به حملات سایبری احتمالی در آستانه روز قدس هشداری سراسری صادر کرده است.

این سازمان صهیونیستی در صفحه فیسبوک خود توصیه هایی برای تقویت حفاظت در برابر حملات سایبری صادر کرد و به ساکنان فلسطین اشغالی توصیه کرد فایل های مشکوک را باز یا دانلود کنند، وب سایت های آسیب دیده را مرور کنند یا اطلاعات شخصی مانند رمز عبور و اطلاعات انکار حساب را ارائه دهند.

به گزارش آژانس ملی سایبری رژیم صهیونیستی، روز قدس معمولاً در سال‌های اخیر اوج پیام‌ها و حملات ضد اسرائیلی به سایت‌های این رژیم بوده است.

صهیونیست ها پیش از این بارها هدف حملات سایبری قرار گرفته اند و همواره در تلاش هستند تا آنها را کوچک جلوه دهند.

کمتر از یک هفته پیش، منابع عبری گفتند سایت‌ها و سرورهای خبری اسرائیل هدف حملات سایبری گسترده قرار گرفته‌اند. رسانه های صهیونیستی اخیرا هدف حملات سایبری قرار گرفته اند که سایت های منتسب به کابینه این رژیم را کاملا از دسترس خارج کرده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی در ماه مارس گذشته از حمله سایبری به نهادهای دولتی خبر دادند و از از کار افتادن تمامی سایت های وزارتخانه های دولتی این رژیم خبر دادند. در آن زمان رسانه های صهیونیستی گزارش دادند که وزرای کابینه به این سایت ها دسترسی ندارند و دلیل این امر هنوز مشخص نشده است. منابع اسرائیلی نیز اعلام کردند که پست رژیم صهیونیستی نیز غیرقابل دسترس است. شبکه خبری المیادین به نقل از منابع خبری گزارش داد که تمامی سایت های وزارتخانه های دولتی تحت رژیم صهیونیستی نقض شده و وزرای این رژیم قادر به بازکردن این سایت ها نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید